תקשורת ומדיה

וואן פלוס חושפת את OnePlus 12: מתי יגיע לחנויות?

חברת הטכנולוגיה OnePlus, חשפה את הדור החדש של מכשירי הדגל של החברה ה-OnePlus 12 ונכון לעכשיו החברה תקיים בשבוע הבא, את אירוע ההשקה שלו
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
חברת וואן פלוס, הודיע כי בשבוע הבא בתאריך ה-4 לדצמבר, היא תציג באופן רשמי, את הדור החדש של הטלפון המוביל שלה, OnePlus 12. החברה בחרה שלא לחכות על לאירוע ושחררה לרשת תמונות שיווקיות וסרטון קידום של מכשיר הדגל החדש. הממצאים מאשרים את כל הפרטים שהיו ידועים עד כה על המכשיר שיושק בסמוך לחגיגות השנה העשירית להשקת הטלפון הראשון של החברה.
הטלפון, אשר יושק בשלושה צבעים, כפי שאפשר לראות בסרטון, לבן, שחור וירוק כהה. בנוגע למפרט הטכני, הטלפון החדש יגיע עם המעבד Snapdragon 8 Gen 3, עם מסך X1 OLED של BOE בגודל 6.82 אינץ’ וברזולוציית 2K וקצב ריענון של 120 הרץ, עם 16 גיגה-בייט זיכרון עבודה וזיכרון אחסון בנפח 1 טרה-בייט. הסוללה של המכשיר, סוללה תהיה בעלת נפח עבודה של 5,400 מילי-אמפר/שעה עם תמיכה בטעינה חוטית בהספק מרבי של 100 וואט וטעינה אלחוטית בהספק מרבי של 50 וואט.
בנוגע למערך הצילום, המצלמה הראשית מאחור תהיה מבוססת על LYT-808, החיישן החדש של סוני, חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל ומבנה דו-שכבתי שנועד לקלוט כמות גדולה במיוחד של אור ואיכות משופרת בצילומי לילה. תהיה גם מצלמת רוחב על בגודל 48 מגה-פיקסל. מצלמת הסלפי תהיה עם חיישן 32 מגה-פיקסל.
כמו כן, מן הסרטון ניתן להבין שזה יהיה הטלפון הראשון שמצלמת הטלפוטו שלו תהיה מבוססת על עדשת פריסקופ לפי הידוע OV64B של OmniVision עם זום 3x. היא תהיה חלק ממערך של ארבע מצלמות מאחור באי שדומה לזה של הטלפון הקודם OnePlus 11 אבל הפעם המבזק נמצא בתוך השיט בצמוד למצלמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה