תקשורת ומדיה

נטע אלחמיסטר בסטורי מרגש: "שום דבר לא מובן מאליו"

אתמול (חמישי) פרסמה הדוגמנית נטע אלחמיסטר סטורי בו התייחסה לרגשותיה לאחר לידת בנה בן השבוע וכותבת: "בדיוק לפני שבוע השתנו לי החיים"

מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום נטשה זריקר)
הדוגמנית נטע אלחמיסטר, פרסמה אתמול (חמישי) סטורי בו התייחסה ללידת בנה בן השבוע בצל המלחמה הנוכחית וכתבה: "בדיוק לפני שבוע השתנו לי החיים. בתוך כל החושך, הכנסת לי אור ללב. תקווה ואופטימיות לעתיד טוב יותר. כל כך קשה לקבל את המציאות החדשה... שום דבר לא מובן מאליו". 
בהמשך, פנתה אלחמיסטר לעוקביה באינסטגרם: "אני באמת מודה לכולם על כל ההודעות בשבוע האחרון- האיחולים והברכות. עכשיו מוצאת קצת זמן לשתף אתכם בכמה רגעים בלתי נשכחים עם אנשים מדהימים שהיו חלק בלתי נפרד מהרגע הקסום ביותר בחיי".
כזכור, לפני שבוע נולד בנם הראשון של הדוגמנית נטע אלחמיסטר ושל הכדורגלן רמי גרשון. רגע אחרי שחשפה על היריונה הראשון, בריאיון לאתר 'פנאי פלוס' סיפרה על התחושות: "אני נוגעת בבטן וזה קורה! פתאום אני מרגישה אישה. אני מפתחת קריירה ואני עובדת, אבל זה לא כמו להרגיש את המשהו האישי הזה של להיות אמא, הגוף משתנה, זו עוצמה אחרת של רגש שלא חוויתי בחיים". כידוע, הכדורגלן רמי גרשון והדוגמנית נטע אלחימיטסר מנהלים מערכת יחסים יציבה ובריאה במשך שמונה שנים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה