תקשורת ומדיה

בן כספית נגד רה"מ נתניהו: "ראש המדינה חושב יותר על עצמו"

על רקע עסקת החטופים שהתנהלה בימים האחרונים, העיתונאי בן כספית התייחס לאיומים וההבטחות של מקבלי ההחלטות ועל היחסים הקרים בין רה"מ נתניהו לשר הביטחון גלנט

מערכת ice |  7
בן כספית, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (חמישי), עתידה לצאת לפועל, ככל הנראה, עסקת החטופים בה ישוחררו 13 חטופים.
על רקע עסקת החטופים אשר הגיעה לכותרות בימים האחרונים, התייחס העיתונאי בן כספית בטורו בעיתון 'מעריב', למקבלי ההחלטות אשר אישרו את העסקה וכתב בין היתר "תצוגת תכלית מרהיבה של אי־כשירות לניהול מדינה". 
כאמור, בטור שכתב העיתונאי בן כספית בעיתון 'מעריב', הביע ביקורת על מסיבת העיתונאים שנערכה לאחרונה בנוגע לעסקת החטופים שעתידה להתממש בקרוב. כספית תקף את רה"מ נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט וכתב: "מסיבת העיתונאים של שלושת הטנורים ביום רביעי בערב הייתה תצוגת תכלית מרהיבה של אי־כשירות לניהול מדינה".
כספית התייחס לשר בקבינט המלחמה, בני גנץ, והביע את תמיכתו בהתנהלותו התקינה והמקצועית, זאת בניגוד לשר הביטחון גלנט ולרה"מ נתניהו וטען כי הוא היה "היחיד שלא פטפט, שם את עצמו לדעת ועשה מאמץ אמיתי לא למרוח את הציבור בספינים ולא לשקר". כספית מאשר כי בימים אלו אכן מתנהלים יחסים קרים בין רה"מ נתניהו לשר הביטחון גלנט וכי אם לא די בכך, השניים כמעט ואינם מדברים ביניהם ומי שמתווך ביניהם הוא ראש המחנה הממלכתי. עוד הוסיף כספית כי בימים מורכבים אלו, השניים "המשיכו להתחרות ביניהם בהצהרות רהב, איומים חלולים והבטחות סרק".
כהרגלו, כספית ממשיך לתקוף את רה"מ נתניהו וטוען כי בימים הראשונים למלחמה, נתניהו הסתפק בהצהרות אשר הוקלטו ונערכו מראש ללא שאלות מצד כלי תקשורת והוסיף כי "אם זה היה תלוי בו, כך זה צריך להיות וכך זה צריך להישאר. זה מה שקורה כשראש המדינה חושב יותר על עצמו, על תדמיתו ועל הישרדותו מאשר על האינטרסים החיוניים ביותר של המדינה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אין חדש
    אין חדש תחת השמש 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין חדש תחת השמש
    סגור
  • 6.
    בן כספית לא טועה (ל"ת)
    טםטם 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בישראל החדשה לא יהיה מקום לביבי ולמשפחתו
    משה 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעשות הכלללל … שבישראל החדשה שתקום אחרי שביבי וממשלתו הקיצונית הרסו .. ואחרי ה 7 לאוקטובר לא יהיה מקום לאנשים כמו ביבי ואנשיו וחלק מהביבסטים הקיצוניים .. שממתינים בצד לחזור בקרוב לחזית ולהמשיך להרוס את המדינה ואת העם . המלחמה הבאה שלנו זה לנקות אותם ואת זכרם מישראל ומהעתיד שלנו .
    סגור
  • 4.
    הנתבע הסידרתי בן כזבית תקבל סרטן ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    בקר טוב בן כספית רק עכשיו אתה מגלה!!
    יייייייישששששש 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן מאד ביבי חושב רק על ביבי ומשפחתו השאר שילכו לעזאזל כולל מדינת ישראל
    סגור
  • 2.
    בן כספית אובסיסיבי לבינמין נתניהו ,תפסיקו לתת לו במה
    - 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    -
    סגור
  • 1.
    בן...
    אני 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזה כיף לעיתונאים !!! הם יכולים להצהיר כל הצהרה בלי שום אחריות לתוכנה. מעולם לא נדרשו לקבל החלטות המלוות בתוצאות שיש לתת עליהן את הדין. אפילו כאשר אין שום קשר בין האמירות הלא חכמות, למציאות, הזיכרון הציבורי הקצר מאפשר לומר למחרת את ההפך הגמור ושוב לקבל מחיאות כפיים ממי ששכלו אינו מסוגל לקלוט את עומק השקרים...
    סגור