תקשורת ומדיה

מראיינת "סקיי ניוז" בשאלה מגוחכת: התשובה שקיבלה הפתיעה את כולם

אור שפיץ הגיבה לסרטון בו שאלה המראיינת הבריטית בסקיי ניוז האם ישראל משחררת יותר אסירים מהחטופים שהיא מקבלת כי היא חושבת שחיי פלסטינים שווים פחות מחיי ישראלים וטענה כי: "לפלסטינים אין ערך לחיים"
מערכת ice |  1
אולפני Sky news (צילום Sky news)
סרטון בו מראיינת "סקיי ניוז" שואלת את אילון לוי, דובר במערך ההסברה הלאומי, האם ישראל מסכימה לשחרר יותר אסירים ממספר החטופים שהיא מקבלת בגלל שהיא חושבת כי "חיי פלסטינים שווים פחות מחיי ישראלים" פורסם היום (חמישי) וגרם לסערה ברשתות.
אור שפיץ שיתפה את הסרטון וטענה בסטורי שהעלתה: "אם להיות כנים לשאלה הדוחה של המראיינת, כן!!! הסיבה שלחטופים שלנו יש יותר ערך לחיים מאשר למחבלים זה בגלל שאין להם בעצמם ערך לחיים שלהם. ועצוב שהשאלה הזו נשאלה בכלל כי כמובן שלא היינו רוצים להביא יותר מחבלים". אילון לוי עצמו הגיב על הסרטון בראיון  לחדשות 12: "נשאלתי הרבה שאלות, השאלה הזאת שברה שיא".
כזכור, מתחילת המלחמה עוסקת ישראל בהסברה בינלאומית למלחמה ואף עומדת בפני ביקורת מצד רוב כלי התקשורת ברחבי העולם עקב ההפצצות הכבדות על רצועת עזה, מאז מתקפת הפתע הרצחנית של ארגון הטרור חמאס, שרצח יותר מ-1,400 ישראלים, בנוסף ל-238 חטופים המוחזקים ברצועת עזה. המתקפה הכוללת של צה"ל גרמה כבר למספר מקרים של ניתוק יחסים עם חלק ממדינות העולם ושנמוך עם מדינות נוספות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקיי ניוז
    יונתן 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זאת רמת העובדים בסקיי ניוז - עדיף להם לסגור את הבסטה. אשה טיפשה ומראיינת מטומטמת.....
    סגור