תקשורת ומדיה

ארגון העיתונאים תוקף את השר קרעי: "איבד את הצפון"

ארגון העיתונאים והעיתונאיות הגיב לציוצו של השר ד"ר שלמה קרעי כי הגיש הצעה לממשלה נגד  עיתון הארץ בה יופסק, בין היתר, מימון העיתון: "השר קרעי איבד את הצפון"
מערכת ice |  2
שלמה קרעי, בניין הארץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, Magma Images)
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הודיע בשעות הצהריים כי הגיש הצעה לממשלה נגד עיתון 'הארץ'  בה יופסק, בין היתר, מימון העיתון. שר התקשורת קרעי פירט את הסיבה המרכזית להחלטתו והסביר כי מדובר ב"תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה".
מי שהגיב להחלטתו של קרעי הוא ארגון העיתונאים שתקף את ציוצו של השר: "שר התקשורת קרעי איבד את הצפון. אחרי שהעביר את רוב הקדנציה הקצרה שלו בניסיונות כושלים לסגור את תאגיד השידור, וכאשר המדינה כולה בעיצומה של מלחמה, אבל והשבת חטופים, מצא לו קרעי שק חבטות חדש: עיתון הארץ."

"הצעתו החדשה להפסיק את כל התקשרויות הממשלה עם העיתון היא הצעה פופוליסטית, חסרת כל היתכנות והיגיון וכל תכליתה לקושש לייקים בבייס הפוליטי, על גבם של עיתונאים ועיתונאיות מסורים שעובדים לילות כימים בסיקור המלחמה, ותוך פגיעה מכוונת ובוטה בחופש העיתונות ובזכות הציבור לדעת. אנחנו מחזקים את עיתונאי קבוצת הארץ ובטוחים שימשיכו לעשות עבודה חשובה לטובת מדינת ישראל ואזרחיה, ולא יירתעו מאיומי הסרק האוויליים של השר קרעי."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרצון לסגירת ה"ארץ"
    ולדמיראיליץ לנין 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר קרעי דבריך נכונים מעבר לכל ספק!כנ"ל רצונך לסגור את הערוץ של אל גזירה הישראלי,ערוץ 11.כל מעשיך נכונים בכל קנה מידה של רצון וצורך מיידי למדינה שפויה.אבל,חבריך הצבועים והמתחסדים לגואליציה לא יתנו לך לעשות כן.זאת ועוד בגלל פופוליזם ורצון למצוא חן בעיני השמאל הקיצוני!! קום עור ועשה מעשה !! סגור עיתון זה השונא מאז ומתמיד את עצם קיומה של המדינה אוהב פלסטינים ובמו את שונאי ישראל המובהקים!! סגירת עיתון זה רקתעשה טוב ונחת לעם ישראל שעיתון זה רוצה להשמידו!! עתון המזוהה עם כל הקשור בשינאת ישראל ונותן בידי העולם חומר כנגד המדינה ומוסדותיה חייב להסדגר לאלתר!!
    סגור
  • 1.
    טעות: אדם לא יכול לאבד דבר שמעולם לא היה לו
    אפרים 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי איש זה דיבר כשר של ממשלה שבא לנהל מדינה?
    סגור