תקשורת ומדיה

לאחר שמעריצה מתה בהופעה של טיילור סוויפט, משפחתה דורשת חקירה

הצעירה הברזילאית אנה קלרה בנווידס מצ'דו בת ה-23. מתה במהלך הופעה של טיילור סוויפט בברזיל מדום לב מפתיע, כעת משפחתה קוראת לפתיחת חקירה משטרתית מול מארגני המופע

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
אביה של אנה קלרה בנווידס ז"ל, שמתה מדום לב בהופעתה של הזמרת, אמר שהוא רוצה שהאמרגנים ייחקרו. זאת לאחר ששמע שמשתתפים רבים אמרו שהתמודדו בהופעה עם  תנאים "בלתי נסבלים" ונאסר עליהם להכניס בקבוקי מים לאצטדיון. "הבת שלי יצאה מהבית כדי להגשים חלום וחזרה מתה", אמר בצער אביה של בנווידס. 
עוד הוסיף: "אני יודע שסוויפט חילקה מים למעריצים שלה, וזה אבסורד לאירוע בסדר גודל כזה. שום דבר לא יחזיר את הבת שלי, אבל אני מקווה שאם אכן המשטרה תגלה שההופעה היתה רשלנות, מישהו ייענש - כדי שזה לא יקרה בעתיד לאף אחד אחר". 
נזכיר כי סוויפט הופיעה ביום שישי, 17 בנובמבר בחום קיצוני (כמעט 50 מעלות), היא עצמה סבלה מהחום וביקשה להפסיק את ההופעה בשביל להתרענן וכן לספק מים לקהל. למרות שזה ברור לכל שאנה קלרה בנווידס מתה מדום לב בשל העידר מים וחשיפה לחום קיצוני, גורמים רשמיים עדיין לא אישרו את סיבת המוות בטענה שהמקרה עדיין בחקירה. 
לאחר ההופעה כתבה סוויפט ברשתות: "אני מצטערת על האובדן הזה מעומק ליבי. אני מחזקת את החברים והמשפחה של אנה קלרה בנווידס ז"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה