תקשורת ומדיה

הערב באו"ם: הקרנת סרט הזוועות בנוכחות בנו של מנהיג חמאס

ליין אפ הערב בבניין האו"ם: צפייה בסרט הזוועות, נאומים של השגריר גלעד ארדן ובנו של מנהיג החמאס מסעב בן חסן בן יוסף בן ח'ליל 

מערכת ice | 
גלעד ארדן והטלאי הצהוב (צילום דוברות שגרירות ישראל באום)
הערב הוקרן סרט הזוועות בבניין האו"ם. להקרנה הגיעו למעלה מ-300 שגרירים, דיפלומטים, בכירי או"ם ומנהיגים יהודים.  השגריר גלעד ארדן, נאם ראשון וציין את יום הילד הבינלאומי והזכיר את פשעי המלחמה החמורים בהיסטוריה.
אחריו נאם מסעב חסן יוסף, בנו של השייח' חסן יוסף ח'ליל, ממנהיגי תנועת חמאס ביהודה ושומרון, "הנסיך הירוק" שנחשב לאחד מסוכני השב"כ החשובים ביותר בישראל.
בריאיון לרשת פוקס ניוז טרם פרוץ המלחמה, הוא אמר: "נולדתי בלב מנהיגות חמאס, אני מכיר אותם היטב. לא אכפת להם מהעם הפלסטיני, הם לא מתייחסים לחיי אדם. ראיתי את האכזריות שלהם ב-1996 כשביליתי כשנה וחצי בכל מגידו. הם הרגו כל כך הרבה פלסטינים והחלטתי שאני לא יכול להיות חלק מהתנועה הזאת".
בשנת 2009 פורסם ספרו של מסעב, "בן החמאס", שבו הוא מגולל את סיפור חייו החל בילדותו בגדה כבן בכור למשפחה מוסלמית רבת השפעה, שהפך באופן טבעי לפעיל מרכזי בזרוע הצבאית של החמאס, דרך התהליכים הנפשיים שחוללו מהפך בהשקפת עולמו ובדתו וגרמו לו לפנות לשב"כ, וכלה בסיפור המבצעים שבהם נטל חלק ואותם הוא מגולל בפני הקורא מזווית שונה לגמרי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה