תקשורת ומדיה

"עם מצלמות גו פרו": ארדן חושף פרטים חדשים על ה-7 באוקטובר

בצל מאבקה של ישראל בזירה הבינלאומית, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן השתתף באירוע ההתרמה של ארגון "תקומה". במהלך האירוע, הביע הזדהות עם נפגעי הטבח וחזר על האסטרטגיה של חמאס. השר לשעבר: "המטרה להפחיד את דור העתיד מלהישאר בישראל"

מערכת ice | 
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
מאז פרוץ המערכה מול החמאס, וביתר שאת מרגע שהחל התמרון הקרקעי ברצועת עזה, ישראל עומדת בחזית קרב נוספת על דעת הקהל הבינלאומית. המאבק על ההסברה מצריך התמודדות עם איומים מגוונים, מלבד אלה הביטחוניים. למרבה הצער, שיטוט קצר ברשתות החברתיות מגלה שאנשים רבים (בדגש על צעירים) ממשיכים לתמוך בארגון הטרור חמאס.
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן מתראיין רבות לכלי התקשורת בעולם במטרה להגן על ישראל בזירה הבינלאומית. לאחרונה השתתף השר לשעבר באירוע ההתרמה לפרויקט "תקומה" שמסייע לקהילות שנפגעו בטבח, ובמהלכו הסביר את האסטרטגיה של הארגון כנגד תושבי ישראל.
"זה לא במקרה שהם הגיעו עם מצלמות גו פרו", אמר ארדן בהתייחסו ל-7 באוקטובר. "זה היה מכוון". אין שום דרך שתוכל לתאר במדויק את האכזריות של הארגון כנגד תושבי ישראל, כשחשוב להבין שהמטרה היא לזרוע פחד בציבור. "להפחיד את דור העתיד מלהישאר בישראל", לדברי השגריר.
לאחר סגירת משרד ההסברה, מהלך שיזמה ממשלת ישראל נועד לאפשר ליוזמות הסברה אזרחיות פרטיות שפועלות מפרוץ המלחמה לשמר ולהרחיב את פעילותן ולסייע למדינת ישראל. המהלך כולל הקצאה של עשרה מיליון שקל לטובת הסברה אזרחית. משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות ישקיע מיליונים בפעילות של ארגונים וחברות שפועלים בזירת ההסברה העולמית במלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה