תקשורת ומדיה

לפיד בראיון ל-sky news: "חמאס משתמש בבתי החולים כמגינים אנושיים"

ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר התראיין ל-sky news והתייחס להחזרתם של החטופים הישראלים המוחזקים במנהרות ארגון הטרור חמאס בעזה, עוד טען לפיד כי המלחמה היא מול מחבלי חמאס ולא מול ילדי עזה
מערכת ice |  1
יאיר לפיד בתדריך (צילום פרטי)
ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר התראיין ל-sky news והתייחס להחזרתם של החטופים הישראלים המוחזקים במנהרות ארגון הטרור חמאס בעזה, עוד טען לפיד כי המלחמה היא מול מחבלי חמאס ולא מול ילדי עזה.
לפיד אמר: "ישראל עושה כל מה שביכולתה כדי להימנע מפגיעה בחפים מפשע והמלחמה שלנו היא לא מול ילדי עזה, אלא מול מחבלי חמאס שמשתמשים בילדי עזה כמגינים אנושיים, חמאס הפך את בית החולים למרכז טרור וזה חלק מהמציאות שאנחנו מתמודדים איתה וצריכים להיאבק בה וכמובן שאנחנו עושים את מירב המאמצים לוודא שרופאים ומטופלים מפונים מאזורי הסכנה כמה שיותר מהר ובבטחה".

לפיד המשיך והוסיף: "הבעיה שלנו שם היא שחמאס משתמש בבתי החולים ובתי הספר בעזה כמגינים אנושיים, כבר יותר משלושה שבועות אנחנו מפצירים בתושבים לעבור דרומה כדי לשמור על ביטחונם ואנחנו מנסים לעזור להם כמה שיותר. רבים מההרוגים הם מחבלים, חמאס הוא צבא של 40 אלף ורבים מהם נהרגו, וברוך שפטרנו. הדבר החשוב ביותר בשביל כולנו הוא חזרתם של החטופים שמוחזקים במנהרות חמאס, כולל אביגיל בת השלוש, כפיר בן העשרה חודשים וקשישים, זאת המטרה הראשונה שלנו, וגם לוודא שחמאס כבר לא שולט בעזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו אף אחד לא ידע את זה .
    רז 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החמס משתמש בבתי חולים כמגינים אנושיים? זו הידיעה הכי מרעישה ששמעתי מאז ה7 באוקטובר .. איך אף אחד לא חשב על זה קודם? מסתבר שרק אנשים חלולים יכולים לדעת דברים כאלה
    סגור