תקשורת ומדיה

עיתונאים ישראלים לעמיתיהם מהעולם: "תפסיקו להיות כלי תעמולה של חמאס"

אגודת העיתונאים ירושלים קוראת לפדרציה הבינלאומית של איגודי העיתונאים, IFJ, לחדול מלהיות כלי תעמולה של ארגון הטרור חמאס ושל האיגוד הפלסטיני, תוך יצירת מסע גינויים לישראל והצגתה כמי שרודפת, כביכול, עיתונאים בשטח הלוחמה בעזה 

מערכת ice | 
תעודת עיתונאי (צילום אילוסטרציה)
בהודעה אחר הודעה בשיתוף האיגוד הפלסטיני, הפדרציה מטילה, כפי שמשתמע מההודעות, אחריות על ישראל למותם, לפציעתם או להיעלמותם כביכול של 33 כתבים ועובדי תקשורת פלסטינים, בעת שסיקרו את המצב בעזה, תוך קריאה לחקירה של נסיבות הפגיעה בהם והכל תוך הפניית אצבע מאשימה לעבר ישראל. 
מצער מאד שארגון בינלאומי של נשות ואנשי תקשורת מתעלם מן הכלל העיתונאי הבסיסי של הימנעות מוחלטת מהפיכת התקשורת לכרוז תעמולה של צד, בקרב הניטש מול ארגון הטרור חמאס, שעל העדר טוהר הנשק שלו, בלשון המעטה, אין צורך להוסיף. בלי בדיקה ובלי חקירה הגיע האיגוד הבינלאומי של עיתונאים לחריצת דין אנטי ישראלית עוד לפני חקירה. חריצת דין – שאינה מפתיעה נוכח עמדתו לאורך השנים. 
הודעות הגינוי האנטי ישראליות של העת האחרונה הן הוכחה נוספת לכך, שהפדרציה הפכה לכלי תעמולה, ושהפרישה ממנה מוצדקת. בנוסף, האגודה מגנה את התעלמות הפדרציה הבינלאומית של העיתונאים מרדיפת עיתונאים ומגבלות על חופש ביטוי שארגון הטרור חמאס הטיל על תושבי עזה.
נזכיר כי לפני שבוע פורסם כי צלמי סוכנויות הידיעות AP ורויטרס שהו על הגדר באירועי ה-7 באוקטובר וצילמו. השאלה האם הם קיבלו מידע מקדים לגבי התקיפה, בהתחשב בכך שהם תיעדו יציאה של המון עזתי לכיוון היישובים וסצנות נוספות, נותרה ללא תשובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה