תקשורת ומדיה

אירופה דורשת: להדיח את ישראל מאירוויזיון

מלחמת חרבות ברזל, הביאה עמה עלייה בגילויי האנטישמיות נגד ישראל באירופה וכעת לנוכח העובדה שסוכנויות ההימורים חוזות ניצחון ישראלי, אחד הצעדים שמציעים ארגונים פרו-פלסטיניים זה להדיח את ישראל מתחרות האירוויזיון
מערכת ice |  3
אירוויזיון (צילום shutterstock)
החל מהימים והשבועות הראשונים של מלחמת חרבות ברזל, רמת האנטישמיות באירופה, עלתה בעשרות אחוזים. אלפים הפגינו נגד ישראל וכעת, גולשים פרו-פלסטיניים יוצאים נגד השתתפות ישראל בתחרות האירוויזיון ואף קוראים להדיחה.
כזכור, אתמול, (רביעי) פורסם כי בקרב אתרי ההימורים עלה כי ישראל נמצאת כעת במקום הראשון מה שעורר גל מחאה נרחב אתמול בקרב משתמשים רבים בטוויטר, בטיקטוק ובפלטפורמות נוספות שקוראים להדחתה של ישראל מהתחרות.
משתמשים אחרים הגיבו באופן ספציפי לתחזיות לפיהן ישראל תיקח את המקום הראשון: "אלפי מתים זה לא מספיק כדי להחרים את ישראל? האירוויזיון מהסס לגנות רצח עם", כתב אחד, ואחר קרא: "בבקשה תחרימו את ישראל! ישראל מבצעת רצח עם שהרג למעלה מעשרת אלפים פלסטינים בחודש האחרון.
 
מדינה שעומדת נגד כל הערכים של התחרות הזאת, צריך לדאוג שהם לעולם לא ישתתפו". משתמש אחר פרסם מחדש את הסרטון של הלהקה האיסלנדית "הטארי", שהשתתפה בתחרות ב-2019 והניפה את דגל פלסטין בשידור חי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישראל תשתתף ותהיה תקועה להם בגרון
    שי 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל חייבת להשתתף בעיקר השנה באירוויזיון, נסיגה רק תגרום לכל השונאים לחשוב שמחאתם עבדה ושהם צודקים!
    סגור
  • 2.
    אירופה היא לא מוסלמית
    יואלי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שדורש לסלק את ישראל מהאריווזיון הינם אותם מהגרים לא חוקים מוסלמים שרוצים לשנות את צביונה של אירופה
    סגור
  • 1.
    למי איכפת משינאתם?
    מחמוד עבאס 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שינאת ישראל מעולם ולעולם לא תיעלם .ואולם,אי התובנה האירופאית לגבי עתידם תחת השלטון המוסלמי ,לא מובנת!!אבל,תודה לממשלה ארורה זו שקשרה גורלה באירופה ה"נאורה". האומנם אירופה נאורה?האומנם ניתן היה לשים יהבנו על תמיכה מערבית ?לא !! ולעולם לא!! שינאת היהודי איננה חדשה.האנטישמיות איננה חדשה אז? על מה אנחנו מתפלאים?זה מכבר היה ידוע וברור כי האירופאים והמערב מלוכדים רק בדבר אחד ,הרצון לראות בחיסולה של היישות הציונית ואתמול וממשלה ארורה זו נתנה בידם את היכולת לעבוד נגדנו!!
    סגור