תקשורת ומדיה

שיאומי ישראל: זו ההטבה שהעניקו למפונים שלנים באילת

תיק לכל מפונה: קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, מחלקת תיקי גב חדשניים בחינם לכל אזרח אשר פונה מביתו ושוהה בעיר אילת

מערכת ice | 
מלונות באילת (צילום shutterstock)
קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, החלה הבוקר (יום ד) בחלוקה של מאות תיקי גב ללא תשלום לכל אזרח אשר פונה מביתו ושוהה בעיר אילת. החלוקה נעשית בחנות הרשמית של שיאומי בקניון מול הים. כידוע, עשרות אלפי ישראלים מפונים מהעוטף, מהדרום ומהצפון מתגוררים כעת במלונות בעיר הדרומית שנהפכה בחודש האחרון לעיר מקלט.
מתחילת הלחימה נמצאים באילת עשרות אלפים שפונו מאזורי העימות. בעיר עצמה נשמעו בשבועות האחרונים מספר אזעקות בעיקר על רקע ניסיונות של החות'ים, הפועלים בשליחות איראן, לשגר טילים לעבר העיר הדרומית.
בין הפיצוצים שנשמעו בעיר היה כטב"ם התפוצץ בחצר בית ספר, לא היו נפגעים באירוע. הפיצוץ גם לנזק במבנה, צעיר אחד פונה לטיפול לאחר שאיפת עשן וחמישה אנשים לקו בחרדה.  בהמשך התברר כי הכטב"ם הגיע למעשה מסוריה, ולא מתימן כפי שחשבו תחילה.
באותו היום, בשעה 19:30 הופעלה אזעקה באילת ובאילות ודובר צה"ל עדכן בהמשך כי מערכת "חץ 3" יירטה טיל קרקע-קרקע שנורה לישראל במרחב ים סוף והרחק מאילת. דובר צה"ל ציין כי "המשטר הסורי אחראי באופן מלא על כל פעולת טרור שמבוצעת משטחו. צה"ל יגיב באופן חמור לכל ניסיון לפגע בשטח מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה