תקשורת ומדיה

בשעה טובה: מאה אימהות יהודיות מהתפוצות הגיעו לארץ

ברקע מלחמת חרבות הברזל: משלחת ראשונה של מאה אימהות יהודיות מהתפוצות נחתה בישראל. מייסדת ארגון מומנטום: "מפגן מרגש של הזדהות ואחדות"

מערכת ice | 
מומנטום (צילום מומנטום)
ארגון מומנטום, שזכה לפני חודשים אחדים בפרס ירושלים לאחדות ישראל, הביא ארצה משלחת של כ-100 אימהות יהודית מהתפוצות. המשלחת הגיעה ארצה לאחר שיתוף פעולה הדוק בין מומנטום לבין משרד התפוצות ובין האימהות שהצטרפו למשלחת: אימהות לחיילים בודדים ופעילות בהסברה למען ישראל. 
המשלחת נחתה בישראל היום (שלישי) וצפויה לסייר במדינת ישראל במשך שישה ימים תחת הכותרת "טיול של אחדות מאם לאם". האימהות מגיעות מקהילות יהודיות בארה"ב, בריטניה, דרום אפריקה, אוסטרליה ומקסיקו. במהלך המסע ייקחו הנשים חלק בפעילויות התנדבותית, מפגש עם משפחות החטופים, מפגש עם אימהות שפונו מיישובי העוטף והצפון ואף מפגשים עם חיילים בגבול עזה. 
מדובר במשלחת ראשונה מבין מספר משלחות שיגיעו ארצה במהלך חודש נובמבר כשמטרתן המוצהרת של שתי המשלחות הינה מפגן של אחדות, תקווה וסולידריות של יהדות התפוצות עם שעתה הקשה של מדינת ישראל ואזרחיה. המשלחות הן נדבך אחד בפעילותו הכוללת של מומנטום שמאז פרוץ המלחמה פצח בקמפיין שמחבר את האימהות מהתפוצות למתרחש בישראל ואף מעניק להן תמיכה באמצעות פעילויות חינוכיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה