תקשורת ומדיה

בפני משפחות החטופים: אריה דרעי הציג אתרוג ובכה

בישיבת סיעת ש״ס היום (שני), בה נכחו נציגים של כמה ממשפחות החטופים, הציג יו"ר ש"ס אריה דרעי בפני חברי הסיעה אתרוג שהוצא מתוך התופת בבארי

מערכת ice |  2
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דוד כהן
בישיבת סיעת ש״ס היום (שני), יחד עם כמה ממשפחות החטופים, הציג יו"ר ש"ס אריה דרעי בפני חברי הסיעה אתרוג מפויח שהוצא מתוך התופת בבארי. בישיבה אמר דרעי: "הייתי לפני שלושה שבועות בסיור בקיבוץ בארי וראיתי את הזוועות שם. בסוף, לקח אותי הקצין הבכיר שלווה אותי הצידה ואמר לי: אני רוצה להראות לך משהו אישי יותר".
עוד המשיך דרעי ודמעות בעיניו: "הוא לקח אותי לחצר אחד הבתים, עמדה שם סוכה שהיתה הרוסה לגמרי, הוא אמר לי: כדי שיזכרו את הדבר הנורא שעשו לנו, אני נותן לך מזכרת מהמקום, וזה מה שהוא נתן לי: אתרוג שהיה שם. עד עכשיו לא הראתי אותו לאף אחד. לא הייתי מסוגל, זה צבט לי את הלב. הפסוק הראשון שעלה לי כשראיתי את האתרוג היה: בורא עולם, הרחמן הוא יקים לנו את סוכת דוד הנופלת".
נדמה שהיה זה בעידן אחר כאשר בחג סוכות האחרון, יו"ר ש"ס הציג בסוכתו את האתרוגים השונים שלו, ועל אחד מהם: "זה האתרוג הכי יקר פה בגלל הגרטל, 5,000 דולר במזומן". רבים ברשת תקפו את יו"ר ש"ס וכתבו, בין היתר: "תחשבו כמה לחם וחלב לילדים נזקקים אפשר לקנות ב-5,000 דולר". 
 

גולש נוסף הגיב: "מעבר לטרלול שבדבר, כשהמוני בית ישראל מקבלים שוברי מזון ונאנקים תחת יוקר המחייה המאמיר, לדעתי החוק מתיר לשלם במזומן עד 15 אלף שקלים ולעסק עד 11 אלף שקלים בלבד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בכיין
    צדק 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי הוא שחקן מיומן בוכה לפי הצורך, אין לו בכלל רגשות גנב עלוב
    סגור
  • 1.
    תתפטר יה מושחת,זה הדבר הכי נכון שתעשה בחייך! (ל"ת)
    סוני 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור