תקשורת ומדיה

כוחנו עולה: צעירים ממדינות ברה"מ ייקלטו בישראל - ויתגייסו לצה"ל

כ-150 עולים בגילאי 17 עד 19 יבנו בארץ את עתידם המקצועי והמשפחתי. הם יתגוררו במרכז הקליטה של הסוכנות היהודית בכרמיאל בצפון הארץ ובכפר הסטודנטים בניצנה בדרום. המנכ"לית אמירה אהרונוביץ: "ברוכים הבאים הביתה!". ראש העיר משה קונינסקי: "דווקא בתקופת מלחמה, מחמם את הלב לראות כאלה שלא מוותרים על החלום הציוני"
מערכת ice | 
מנכ"לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ עם העולים הצעירים שהגיעו לתכנית סל"ה בכרמיאל (צילום גדליה איידרוב)
בצל הלחימה בעזה, כ-150 עולים צעירים מרחבי ברה"מ לשעבר עלו ארצה במסגרת תכנית סל"ה של הסוכנות היהודית. הם יקלטו בכרמיאל ובניצנה ובתום שמונת חודשי התוכנית יתגייסו לצה"ל. מנכ"לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ וראש העיר משה קונינסקי בירכו היום (שני) את העולים הצעירים שנקלטו בכרמיאל
תוכנית סל"ה (סטודנטים לפני הורים) של הסוכנות היהודית  מיועדת לעולות ועולים בודדים בגילאי 17 עד 19 מרחבי ברה"מ לשעבר שמבקשים לעלות ארצה בתום לימודי התיכון בארצותיהם, כדי לבנות בישראל את עתידם המקצועי והמשפחתי. העולים הצעירים יתגוררו במרכז הקליטה של הסוכנות היהודית בכרמיאל בצפון הארץ ובכפר הסטודנטים של הסוכנות היהודית בניצנה בדרום. 
 
במהלך תוכנית סל"ה, שנמשכת שמונה חודשים, העולים הצעירים ילמדו עברית באולפן וירכשו כלים מקצועיים שיסייעו להשתלבותם בחברה הישראלית. בסיום התוכנית, צפויים רוב בוגרי התוכנית להתגייס לשירות צבאי. אחדים מהבוגרים ישתלבו קודם בלימודים גבוהים ורק לאחר מכן יתגייסו לצה״ל. 
הסוכנות היהודית ומשרד העלייה והקליטה ילוו אותם בשנותיהם הראשונות בארץ ויסייעו להשתלבותם בישראל. מנכ"לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ: "העלייה לישראל היא נכס אסטרטגי. העולות והעולים שעולים בימים אלה מכל רחבי תבל מחזקים את המדינה והחברה הישראלית כולה. אני מברכת את חניכות וחניכי סל"ה ברוכים הבאים הביתה!".
ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי: "כרמיאל ממשיכה בתנופת העליה גם בעת מלחמה. מחמם את הלב לראות את העולים החדשים שלא מוותרים על החלום הציוני ולעלות לארץ דווקא בתקופת מלחמה. היהודים בכל העולם יודעים היטב כי מדינת ישראל היא ביתם ואנו מחכים להם כאן בכרמיאל בידיים פתוחות ובחיבוק גדול! אני רוצה להודות לאנשי הסוכנות היהודית שלא מפסיקים במשימתם גם בעת הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה