תקשורת ומדיה

מי בר המזל: לאן יעברו מיליוני הדולרים של השחקן מת'יו פרי?

שחקן "חברים" האהוב מת'יו פרי, נפטר בשבוע שעבר במפתיע בביתו בעודו בן  54 בלבד. פרי היה אדם ערירי ולכן צצה שאלת השאלות: מי המאושר שיזכה בהונו העצום שצבר בכל שנותיו כשחקן?

מערכת ice |  1
מת'יו פרי (צילום freepik, יוטיוב/ Entertainment Tonight)
ב-28 באוקטובר נפטר במפתיע שחקן "חברים" המצליח – מתיו פרי. פרי הרוויח בכל שנה כ-20 מיליון דולר. לפי עורך דין הדין טריי לובל, אמר: "מכיוון שפרי היה ערירי ואילו הוריו ואחיו עוד בחיים, הם יקבלו את האחוזה ואת ההון שצבר".
​בנוסף, חבריו של המנוח הקימו לאחר מותו את "קרן מת'יו פרי" המסייעת למכורים לסמים ואלכוהול. השחקן, היה בעל אזרחות כפולה, קנדית בשל מוצא אימו, ואמריקאית מאביו. בעברו יצא עם ג'וליה רוברטס וליזי קפלן. בשנת 2020 הוא התארס למולי הורביץ, מנהלת ספרותית ואילו בשנת 2021, ביטל את האירוסין.
פרי, שנאבק בהתמכרות לסמים, מת מטביעה בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס. בעבר טען פרי בתקשורת כי הוא הוציא בערך 9 מיליון דולר רק במכוני גמילה. בשנת 2013, פרי אף הקים את "בית פרי" במליבו: מתקן גמילה לגברים בלבד.
בחשבון הטוויטר הרשמי של הסדרה "חברים" נכתב: "אנחנו המומים לשמוע על מותו של מת'יו פרי. הוא היה מתנה אמיתית לכולנו. הלב שלנו יוצא למשפחתו, לאהוביו ולכל המעריצים שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרבות השעמום של האמריקאים
    רותם 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו נלחמים פה על החיים שלנו הם מאבדים אותם בגלל שיעמום ועודף כסף
    סגור