תקשורת ומדיה

לפני שביקר את המשפחה: רביב כנר נסע להופיע מול תושבי העוטף

עם תחילת הלחימה, כמו רבים אחרים, גם הזמר רביב כנר התגייס למילואים. היום (יום ב), הוא יצא לראשונה לאפטר מזה שבועיים ובמקום לראות את המשפחה, הוא נסע ישר להופעת התנדבות לתושבי העוטף
מערכת ice | 
רביב כנר (צילום מתוך האינסטגרם)
עם תחילת הלחימה, כמו רבים אחרים, גם הזמר רביב כנר התגייס גם למילואים. היום (יום ב), הוא יצא לראשונה לאפטר מזה שבועיים ובמקום לראות את המשפחה, הוא נסע ישר להופעת התנדבות לתושבי העוטף.
רגע לפני שנסע הביתה למשפחה, הזמר החליט לעצור במלון בת"א להופעה ספונטנית מול מפוני העוטף. באותה הזדמנות פגש כנר גם את רבש"צית קיבוץ ניר עם, ענבל ליברמן שפיקדה על כיתת הכוננות ביישוב ובאומץ לב ונחישות ובלמה בגופה אסון גדול יותר. 
בשירותו הסדיר, היה כנר לוחם ביחידת אגוז. בצוק איתן כנר איבד ארבע מחבריו. כעת, במלחמת חרבות ברזל - הוא התבקש לעלות על מדים ולהתגייס למילואים. בפוסט מרגש שכתב באינסטגרם הוא כתב: "לא משנה כזה זמן זה ייקח – כוחותינו חזקים, ובלתי ניתנים לעצירה. שניות הופכות לדקות, הדקות הופכות לשעות, השעות הופכות לימים, הימים הופכים לשבועות".
עוד המשיך כנר וכתב: "אני הולך עם הצוות כאן, עם כל הציוד עלינו, ואז חבר אומר לי: 'תרים את הראש רגע. תסתכל איזו מדינה יפה יש לנו. על כל זה אנחנו נלחמים. על כל הטוב הזה', ופתאום זה חלחל לי עמוק. פתאום הבנתי את המשמעות מחדש".
רביב כנר התפרסם ב2019 כשהשתתף בעונה השביעית של הכוכב הבא לאירוויזיון. ב-2020 הוא הוציא את סינגל הבכורה שלו, "רסיסים", שהפך ללהיט והגיע למקום השני במצעד הרשמי של גלגלצ לשנת תשפ"א.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה