תקשורת ומדיה

בנט מגן על ישראל בריאיון ל-CNN: "יום אחד הם יצטערו על זה"

רה"מ לשעבר נפתלי בנט פועל בימים אלו בזירה ההסברתית בכלי תקשורת זרים בעולם. בריאיון לערוץ התקשורת האמריקאי CNN תקף בנט את התנועה הפרו–פלסטינית המוחה בימים אלו נגד ישראל ואמר: "אני חושב שזו או אנטישמיות הלכה למעשה או אנשים שהם בורים שפשוט לא יודעים למה הם שם בחוץ"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90)

רה"מ לשעבר נפתלי בנט פועל בימים אלו בזירה ההסברתית ומתראיין לכלי תקשורת זרים רבים במטרה לחשוף את הפנים האמיתיות של ארגון הטרור הרצחני חמאס והמציאות שבה חיים אזרחי ישראל במשך שנים לצד אויב אכזר ורע. בריאיון שערך בערוץ התקשורת האמריקאי CNNשאל המגיש את בנט כי "אמנסטי אנטרנשיונל אמרו שישראל ניהלה 'קמפיין של הפרות של חוק הבינלאומי'. מה דעתך על הביקורת הבינלאומית המוגברת לגבי מה שישראל עושה?".

כידוע, 'אמנסטי אינטרנשיונל' הינה תנועת עולמית הנאבקת למען זכויות אדם המונה למעלה מ-10 מיליון.  בתגובה לאותה שאלה, בנט ענה כך "אז עצרות הפרו - חמאס הללו, האם הן פרו אונס של בנות? האם הן פרו קטיעת זרועות של ילד בן שמונה עד שהוא מת? האם הן פרו חטיפת נשים בנות 84 ותינוקות? האם אלו הערכים שעליהם מושתת התנועה הפרו – פלסטינית?".
 



עוד הוסיף בנט כי לדעתו התנועה הפרו-פלסטינית אינה יודעת על מה היא באמת מוחה והיא חולה בבורות: "אני חושב שזה או אנטישמיות הלכה למעשה או אנשים שהם בורים שפשוט לא יודעים למה הם שם בחוץ ועל מה הם מפגינים. הם מפגינים למען משטר דמוי – נאצי ואני בטוח שיום אחד הם יצטערו על זה".
 


 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירופה: יבשת שרובה ככולה נגועה באנטישמיות
    אנדר וויגין 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרונית ככה שממש לא מפתיע שהבי בי סי מתנהגים ככה. ארגון בריטי אנטישמי. כמה לא מפתיע.
    סגור