תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 מבקשת תרומות: "צמרמורת, גיוס כספים לעילוי נשמתך"

מגישת חדשות 13, סיון כהן סבן, שיתפה את בקשת התרומה לטובת הנצחתה של הפרמדיקית עמית מן ז"ל שנרצחה בקיבוץ בארי: "מאז איבדה את אביה ז"ל חלומה היה הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו, מי ידע עמית שיום יבוא ונגייס כספים לעילוי נשמתך?"
תום נחום | 
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (ראשון) זהו יומה ה-31 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, בעוד צה"ל, לצערנו, ממשיך לשלם מחיר כבד בדמות לוחמי צה"ל שנפלו בקרבות בתוך רצועת עזה, כאשר עם ישראל ממשיך להתגייס לסיוע לתושבי עוטף עזה המפונים, לחיילי צה"ל שבחזית וכמו כן, לצערנו, גם להנצחת קורבנות המלחמה ומתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.
מי שהתגייסה לעזרה לגיוס תרומות לטובת הנצחתה של הפרמדיקית עמית מן ז"ל, היא מגישת חדשות 13 סיון כהן, ששיתפה את ההודעה שנשלחה אליה בבקשת העזרה במימון ההנצחה: "הי סיון, תעזרי לנו בבקשה צמרמורתתתתתתת רק לפני חודשיים עמית מן הפארמדיקית מבארי שרה את המילים הבאות "שום דבר לא יפגע בי, שום דבר לא אישה לא כדור מחבלים, שום דבר כי ככה נשבעתי לאחי, אחותי, להורים ובכיתי בלילות ודאגתי בימים כי פחדתי שמשהו יפגע בהורים וקולו של אבי מהדהד לי בראש כבר שנים". את סיפורה ההירואי של עמית מן הפארמדיקית מבארי כולנו זוכרים, איך תחת אש העדיפה להציל אנשים ולא להתחבא או לנוס על חייה. במשך 8 שנים מאז איבדה את אביה ז"ל חלומה של עמית היה הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו, מי ידע עמית שיום יבוא ונגייס כספים לעילוי נשמתך?".

"אך לא נוכל לעשות זאת בלעדיכם, ללא הלב הנדיב של עם ישראל היקר שמתגלה ברוב תפארתו בתקופה הזאת. נשמח שכל אחד יתרום כיכולתו. ובעת התרומה שיכתוב את שמו ואת שם אימו על מנת שבזמן כתיבת הספר נוכל גם לברך אתכם עם יקר. לדוגמא: פלוני בן אלמונית. אם יש בכם רצון לברכה מסויימת כגון: פריון, בריאות, פרנסה או זיווג. אנא כיתבו לנו בצרוף לתרומה. שערי שמיים פתוחים בזמן כתיבת ספר תורה ומחכים רק לבקשותכם". את הדרכים לתרום תוכלו למצוא בציוץ של סיון כהן שמצורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה