תקשורת ומדיה

דואגים לנפש: ארגון העיתונאים יסבסד טיפול פסיכולוגי

היום (ראשון), ארגון העיתונאים והעיתונאיות החל בשיתוף פעולה עם הסתדרות הפסיכולוגים במטרה להעניק לעיתונאים ועיתונאיות טיפול פסיכולוגי מיטבי ומסובסד, על רקע המלחמה
מערכת ice | 
וואלה וארגון העיתונאים בישראל (צילום אייס)
היום (ראשון), ארגון העיתונאים והעיתונאיות החל בשיתוף פעולה עם הסתדרות הפסיכולוגים במטרה להעניק לעיתונאים ועיתונאיות טיפול פסיכולוגי מיטבי ומסובסד, על רקע המלחמה. 
בחודש האחרון, הארגון הפעיל הארגון יחד עם הסתדרות הפסיכולוגים מענה חירומי לעיתונאים נזקקו לכך. במסגרת מוקד החירום קיבלו סיוע כ-20 עיתונאים ועיתונאיות, כולל התערבות טיפולית קבוצתית בשתי מערכות תקשורת שונות לסייע להתמודד עם המצב.
עיתונאים שמתמודדים עם חרדות, סובלים מסיוטים ובעיות שינה, לחצים ומצבי רוח, מוזמנים ליצור קשר לתיאום שיחה עם פסיכולוג קליני מומחה במחיר מסובסד של 100 שקלים. ניסיון העבר מוכיח שהתערבות טיפולית מוקדמת ככל הניתן יכולה למנוע בצורה יעילה התפתחות של פוסט טראומה או סיבוכים אחרים.
עם פרוץ המלחמה ערך ארגון העיתונאים והעיתונאיות למעלה מעשרה מפגשים קבוצתיים עם עו"סים קליניים, המתמחים בטיפול בטראומה, שבמסגרתם השתתפו עשרות עיתונאים שביקשו לקבל סיוע.
ארגון העיתונאים בישראל נוסד בשנת 2012, אחרי שנים ארוכות בהן נחלש כוחם של העיתונאים כקבוצה, בעקבות פירוק העבודה המאורגנת בענף העיתונות. קבוצת המייסדים של האיגוד המקצועי החדש שהוקם, חתרה לשפר את מעמד העיתונאים והעיתונאיות, את תנאי העסקתם, ולהקנות כלים מקצועיים לעוסקים בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה