תקשורת ומדיה

חיים לוינסון נגד אדווה דדון: "שכחה שהיא עיתונאית"

עיתונאי "הארץ" לא אהב את ההערה של כתבת חדשות 12 כי כל הנרטיב בנוגע לקרע בתוך חיל האוויר סביב הרפורמה המשפטית היה לא נכון. "היה איום מפורש לא 'לשרת טייסים' שהודהד על ידי שי קלך ואראל סגל", צייץ לוינסון
מערכת ice |  4
חיים לוינסון
עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון לא שוכח גם בימים אלו את המציאות הפוליטית\מדינית\תקשורתית של לפני מלחמת רבות ברזל. הוא גם דואג שהקולגות שלו לתקשורת לא ישכחו את המציאות של הימים ההם.
באחד הדיונים סביב חיל האוויר באולפן של חדשות 12, מיכאל האוזר, הפרשן הפוליטי של עיתון "הארץ", שיבח את הפעילות של החיל והזכיר כי רק לפני חודש דובר על כך שיש פילוג בין שורותיו סביב הרפורמה המשפטית, כאשר הטכנאים לא רצו לעבוד יחדיו עם הטייסים שמאיימים בפרישה משירות.
אדווה דדון, שניהלה את הדיון, קטעה את האוזר ואמרה "לא, לא, זה לא נכון, זה לא קרה. יש מי שרצה שנחשוב שזה קורה. זה מעולם לא קרה. אני דובר חיל האוויר לשעבר, תאמין לי, אני בקשר עם אנשים בחיל, זה מעולם לא קרה. הטכנאים בטייסות הם האחים של הטייסים. לא קרה".
לוינסון לא אהב את ההערה הזאת של דדון וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "חבל שאדווה דדון שכחה שהיא עיתונאית ולא עדיין 'דוברת חיל האוויר'. היה איום מפורש לא 'לשרת טייסים' שהודהד על ידי שי קלך ואראל סגל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אתה
    אלי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה אף פעם לא הייתה עמתונאי אתה שופר חלול ודלוי
    סגור
  • 3.
    אני משועמם שכותב תגובה שאף אחד לא יקרא
    מכונאי במיל' 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא קרע, לא "מחאת טכנאים" ולא נעליים. טייס משתמט כתב מכתב וכמה דבילים חתמו עליו. זה כל הסיפור מתחילתו ועד סופו.
    סגור
  • 2.
    אשמדאי
    דרעקלפיד 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואה את הדבר הזה מוריד את השלטר!
    סגור
  • 1.
    הפיכת היוצרות
    אלי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פשוט להפוך את היוצרות! לצערנו היו שהחליטו מטעמים פוליטיים שהם לא ישרתו. קמו כמה טכנאים מהצד השני ואמרו שהם לא ישרתו אותם. עכשיו - מציגים את הטכנאים כאלו שגרמו לפיצול? קצת יושר!
    סגור