תקשורת ומדיה

מברוק: הסטנדאפיסטית יונה קפאח ילדה בת

עשרה חודשים אחרי שחשפה שעברה הפלה, יונה קפאח חוגגת את הולדת בתה הראשונה בבית החולים בלינסון: "ברוכה הבאה לעולם אהובתי, עשית לאמא בית ספר"

מערכת ice |  1
הסטנדאפיסטית יונה קפח ילדה בת (צילום מסך אינסטגרם yona_kapach@)

קפאח, סטנדאפיסטית ואושיית רשת התחתנה לפני שנתיים עם בעלה ניסו. לפני כעשרה חודשים היא שיתפה בכאב כי עברה הפלה ולאור זאת כתבה מסר מחזק עבורה ועבור נשים רבות: "סומכים על הקב"ה שזה עוד יקרה בעזרת השם - בבריאות טובה ואיתנה, גם לעובר וגם לאמא שלו וגם לאבא שלו. תודה לה' על החסדים ועל הטובות שעושה עמדי כל שנייה ושנייה". 

אתמול בערב (רביעי), נולדה בתה הראשונה בבית החולים בלינסון.  קפאח פרסמה תמונות בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה על כל מה שעברה במהלך ההיריון: "סוכרת הריון ואז כולסטזיס שהוביל לאישפוזים, שמירת היריון לחודש שנגמרה בהחלטה ליילוד בשבוע 37 וכמובן לקינוח 30 שעות בחדר לידה, שהסתיימו בניתוח קיסרי. העיקר שאת בריאה. תודה לה' יתברך". קפאח הודתה לבעלה ניסו ואמרה: "האיש שלי היחיד והמיוחד. תשעה חודשים סחבתי ובסוף יצא לי ניסו הבת", כתבה.
 



כידוע, קפאח הינה קומיקאית, סטנדאפיסטית וכוכבת רשת ישראלית. בנוסף, היא מגישה פינה קומית שבועית בתוכנית הטלוויזיה "ערב עם שי שטרן" והשנה החלה להשתתף באופן קבוע בתוכנית האירוח הסאטירית "מה שתגידו" של כאן 11.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצעות לשמות
    שלי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה, נעמה, נעמי, נויה, נסלי,נילי, נלי, הילה,הודיה,טליה,מוריה,עמליה,רונה,שירה,תמר.
    סגור