תקשורת ומדיה

בזבוז משאבים: פעיל הליכוד קורא לצמצם את משרדי הממשלה המיותרים

מרדכי שלו, פעיל ליכוד מוכר בתל אביב, פנה במכתב לראש הממשלה נתניהו וליו"ר הכנסת אמיר אוחנה בבקשה לבטל את החוק הנורווגי ולצמצם מיידית את משרדי הממשלה המיותרים

מערכת ice |  1
מפלגת הליכוד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, shutterstock)
השבוע, מרדכי שלו, פעיל ליכוד מוכר בתל אביב, פנה במכתב לראש הממשלה נתניהו וליו"ר הכנסת אמיר אוחנה בבקשה לבטל את החוק הנורווגי ולצמצם מיידית את משרדי הממשלה המיותרים ולהחזיר את השרים המיותרים לכהן כחברי כנסת.
במכתב נכתב: "7 באוקטובר 2023, מדינת ישראל קמה למציאות קשה בפתיחת מלחמת חרבות ברזל בין מדינת ישראל לארגוני טרור שונים, בעיקר מרצועת עזה ובראשות חמאס, שפרצה במתקפת פתע של חמאס על עוטף עזה שבה רצחו ארגון הטרור ושותפיו מעל 1500 חיילים, אזרחים ישראלים וזרים, וחטפו כ 243 בימים אלו ממשלת ישראל שוקלת מחדש את מדיניותה".
עוד נכתב כי: "פעילי התנועה מרגישים את הזעם הציבורי כלפיהם לצד טענות הבזבוז הקשות של חלק מהשרים שלא משתתפים במאמץ המלחמתי. התנועה עצמה סופגת ביקורת מבוקר ועד ליל ואנו הפעילים עומדים בחזית ומנסים להדוף כל טענה, אך בימים אלה גם אנו מתקשים לעשות זאת. אדוני יודע שבזמנים קשים צריכים מעשים קשים, מי כמוך יודע את זה כבר עשית כמה פעולות בעבר למען הצלת המדינה". 
החוק הנורבגי מתיר לסיעת הליכוד להכניס לכנסת עד עשרה ח"כים נוספים לאחר התפטרות שרים. הבולטים שביניהם הם השר המקשר בין הממשלה לכנסת שהוא גם שר שני ומיותר במשרד המשפטים – דוד אמסלם. גם משרד התפוצות שנמצא בידיו של עמיחי שיקלי הוא משרד מיותר למדי ותכניו חופפים למשרד הקליטה והעלייה של אופיר סופר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעשה אמיץ וראוי לכל שבח. כל הכבוד לך
    ברק 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעשה אמיץ וראוי לכל שבח. כל הכבוד לך. תבורך. אילו היו רבים כמותך ישראל היתה כבר היום - במקום טוב יותר. לך בכוחך זה וגו׳
    סגור