תקשורת ומדיה

בנייני האומה: קמפיין הסברה ומיצג ייחודי למען החזרת החטופים מעזה

בנייני האומה בירושלים מצטרפת לקמפיין ההסברה העולמי ויוזם מיצג ייחודי הקורא להחזיר את החטופים במיידי

מערכת ice | 
מרכז הקונגרסים בנייני האומה (צילום באדיבות בנייני האומה)
בנייני האומה ירושלים מצטרף לקמפיין ההסברה העולמי The Red Balloon ויוזם מיצג ייחודי באודיטוריום אוסישקין במרכז האומר לא לטרור וקורא להחזרת החטופים מעזה. במסגרת המיצג, יוצבו 3000 בלונים אדומים על כל מושב באודיטוריום אוסישקין בבנייני האומה ו-240 תמונותיהם של החטופים יוצבו על המושבים עם הכיתוב:  "אומרים לא לטרור וכן להחזרת החטופים מעזה עכשיו"
המיצג בבנייני האומה ירושלים יתקיים באודיטוריום אוסישקין במרכז ביום חמישי ה-2/11/23 בשעה 15:00. כחלק ממלחמת ההסברה בזירה הבינלאומית, נוצר אחד מהקמפיינים הבולטים והיצירתיים ביותר בעולם – קמפיין הבלון האדום The Red Balloon הקורא Say No To Terror.
הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה בין-יבשתי של ישראלי המתגורר בארץ וישראלית המתגוררת ביוסטון טקסס ומנוהל על ידם מסביב לשעון מאז תחילת המלחמה. בזמן קצר הצליח הבלון האדום לרתום אלפי נציגים מארצות רבות בעולם ביניהן: ארה"ב, רומניה, הולנד, גרמניה, ישראל, אוקרינה, ספרד, מקסיקו ועוד. תמונות הבלונים האדומים מועלים ברשתות חברתיות בכל העולם ובמקביל קמות יוזמות למייצגים מרשימים ברחובות, בקניונים ועוד.
בנייְני האומה ירושלים הוא מרכז כנסים גדול ומפואר. המבנה נחנך ב-1956 בסמוך לקריית הממשלה בגבעת רם. באוקטובר 2020 התקבלה החלטה כי מרכז הקונגרסים ייקרא ע"ש שמעון פרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה