תקשורת ומדיה

קריאות להחרים את מותג הקוסמטיקה 'הודא ביוטי': המייסדת נגד ישראל

הודא קטן, מייסדת מותג הקוסמטיקה הפופולארי 'הודא ביוטי', יצאה בהצהרות אנטישמיות קשות נגד ישראל מאז תחילת המלחמה. לקוחות רבים קוראים לרשת ל"ספורה" שמוכרת את מוצריה, להפסיק עימה את ההתקשרות במיידי

מערכת ice | 
הודא ביוטי (צילום אינסטגרם)
מייסדת מותג הקוסמטיקה הפופולארי 'הודא ביוטי', יצאה בהצהרות אנטישמיות קשות נגד ישראל מאז תחילת המלחמה. כעת, לקוחות רבים קוראים לרשת ל"ספורה" שמוכרת את מוצריה,  להפסיק עימה את ההתקשרות. 
הודא ביוטי (Huda Beauty), הוא מותג איפור של גורו הביוטי והאינסטגרם הודא קטן. קטן נולדה בארה”ב להורים ממוצא עירקי, וכיום מתגוררת בדובאי, משם היא מנהלת את עסקיה ואת דף האינסטגרם הפופולרי שלה, שמונה למעלה מ-32 מיליון עוקבים ולפי הערכות היא מקבלת כ-18 אלף דולר על כל פוסט ממומן שלה באינסטגרם.
ברשת הקוסמטיקה 'ספורה' נמכרים מוצריה הרבים וביניהם: ריסים מלאכותיים, עפרונות שפתיים, אודמים ושפתונים, צלליות ועוד. עצומה בשם "change" התגבשה לכדי מסמך רשמי בו לקוחות רבים קוראים להסרת מוצרי האיפור מרשת הביוטי 'ספורה' ברחבי העולם.
עם תחילת מלחמת חרבות ברזל, ולאחר מתקפת הטרור האכזרית של חמאס על יישובי העוטף, היא הצהירה כי אינה מעוניינת בכסף ה"מוכתם בדם" של לקוחותיה הישראלים. "הודה קטן, מתבטאת באנטישמיות. זה לא מקובל שדמות כה בולטת בתעשיית היופי משתמשת בפלטפורמות שלה כדי להפיץ שנאה ואפליה".
 
עוד נכתב במסמך: "זה נוגד את עקרונות האנושות והדמוקרטיה. לספורה, קמעונאית היופי הגדולה בעולם, יש השפעה משמעותית על המותגים שמצליחים בענף. על ידי מכירת מוצרי Huda הן באינטרנט והן בחנויות, אתם תומכים בעקיפין בדעות המזיקות הללו. אנחנו מפצירים בספורה להסיר כל התקשרות עמה למען שוויון וכבוד בין כל הגזעים והדתות. לא נסבול דברי שטנה ולא נתמוך בהם בשום צורה" כך נכתב בעצומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה