תקשורת ומדיה

בריטני ספירס בחשיפה מזעזעת: "שקלתי להתאבד"

בספר הזיכרונות של בריטני ספירס "האישה שבי", חושפת הזמרת וידוי קשה ומספרת ששקלה לפגוע בעצמה, זאת לאחר שאביה איים שהוא יגרום לה להיראות כמו 'אידיוטית' אם תסרב להתאשפז

מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום shutterstock)
כזכור, בריטני ספירס הופקדה תחת חסותו של אבא ג'יימי ב-2008 אחרי התמוטטות ציבורית שכללה התנהגות פרובוקטיבית וגילוח שיערה, דבר שגרם לציבור לדאוג לשלומה. האחיזה המשפטית של אביה עליה, הסירה את יכולתה לקבל החלטות לגבי חייה המקצועיים והאישיים.
בריטני שוחררה מהאפוטרופסות של אביה ג'יימי רק ב-2021 אחרי מאבק ארוך שניהלו מעריציה לשחרורה ואתמול (שלישי), יצא באופן רשמי ספר הזיכרונות של בריטני ספירס "האישה שבי", בו היא מתארת לראשונה מה באמת עבר עליה בתקופה הקשה שעברה אל מול הציבור.
בין הגילויים המרעישים, חשפה הזמרת כי בתקופה האפלה שבה הייתה תחת האפוטרופסות של אביה, היא שקלה לפגוע בעצמה. באוטוביוגרפיה שלה, היא מתארת את אישפוזה במוסד לבריאות הנפש ואומרת שזה כמעט שבר אותה.
"אני לא יודעת איך הצלחתי לא לפגוע בעצמי במקום הזה, כל אחד אחר במצבי היה עושה זאת. כשחשבתי על כמה התקרבתי לעשות את זה, בכיתי. הם כלאו אותי בניגוד לרצוני במשך חודשים", סיפרה בריטני. 
בנוסף סיפרה הזמרת כי נאלצה להישאר במתקן לבריאות הנפש כאשר רופא אבחן אותה כ'מופרעת'. "אבא שלי אמר שאם לא אתאשפז במוסד, אז אצטרך ללכת לבית המשפט. הוא אמר לי, 'תאמיני לי, את לא תנצחי'. בכנות, הרגשתי שהם מנסים להרוג אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה