תקשורת ומדיה

אנה זק ללא גבולות: הכוכבת הישראלית עושה את הלא יאמן

הזמרת המצליחה חורשת את הארץ מדן ועד אילת לנחם פצועים, משפחות שכולות וחיילים. במפגשיה עם ילדים שפונו מעוטף עזה ויישובי הדרום, מצטלמת, תומכת ומתחבקת עם הילדים שמתרגשים לראותה. צפו
מערכת ice |  2
אנה זק (צילום איילת ארד)
בשבועיים האחרונים הזמרת וכוכבת הרשת המצליחה אנה זק מבקרת ללא הרף משפחות מעוטף עזה שנאלצו להתפנות מבתיהן, פצועים, חיילים ומשפחות שכולות. עד כה, במהלך ימי המלחמה, זק הספיקה לבקר בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום  לרבות המלונות באילת וים המלח.
הבוקר (רביעי) הזמרת הגיעה לאחד מבתי המלון בתל אביב המארחים משפחות מפונות, שרה, הצטלמה, חיבקה וחיזקה ובעיקר איחלה לימים שקטים וטובים יותר. 
 

לאחרונה נחשפה רשימת מועמדי MTV ישראל לפרס האמן המקומי בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה (EMA). הרשימה כוללת חמישה מועמדים מקומיים מכובדים בהחלט, כאשר זק היא אחת מהן. לצדה ברשימה נועה קירל, נונו (שאיתה זק שיתפה פעולה בעבר בשיר "ראשון בבוקר" שהוציאו עם עדן בן זקן), שירה מרגלית וליעד מאיר. 
זק חנכה את הופעותיה בשבוע האופנה בפריז וצעדה בחוטיני שחור שחשף את ישבנה. כיאה לאופיים של המגיבים הישראלים, הסערה ברשת לא איחרה להגיע. רבים הטיפו לזק על לבושה ועל מידת החשיפה העצמית-גופנית, בברוטליות שמעוררת ספק אם היה באה לידי ביטוי באותו האופן כלפי גבר.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדהימה
    אליהו בהלקר 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלופה אמיתית
    סגור
  • 1.
    אישה מדהימה
    רן 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אנה קוזנקוב זק זה בן אדם מדהים להערצה ממש גיבורה אין אחד שיעשה את המעשים שהיא עושה
    סגור