תקשורת ומדיה

פרס כספי לתושבי רצועת עזה? צה"ל בצעד יוצא דופן

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, חושף את ההודעה יוצאת הדופן של צה"ל, שהציע פרס כספי לתושבי רצועת עזה שימסרו מידע על החטופים: "אם אתם חפצים בעתיד טוב יותר לכם ולילדכם, עשו מעשה ומסרו לנו בהקדם מידע מוצק ומועיל שנוגע לחטופים באזורכם. הצבא הישראלי מבטיח לכם שישקיע מאמץ מירבי לספק לכם ביטחון ולביתכם וכן פרס כספי. אנו מבטיחים לכם סודיות מלאה"
תום נחום | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-18, כאשר כתב חדשות 13אלמוג בוקר, חושף את ההצעה יוצאת הדופן של צה"ל לתושבי רצועת עזה, תוך הבטחה לפרס כספי למי שימסור מידע על החטופים הישראלים שנלקחו על ידי מחבלי חמאס לרצועת עזה.
בציוץ שהעלה בנושא לצד צילום מסך של ההודעה המדוברת כתב בוקר כך: "צה"ל מציע פרס כספי לתושבי רצועת עזה שימסרו מידע על החטופים: "אם אתם חפצים בעתיד טוב יותר לכם ולילדכם, עשו מעשה ומסרו לנו בהקדם מידע מוצק ומועיל שנוגע לחטופים באזורכם. הצבא הישראלי מבטיח לכם שישקיע מאמץ מירבי לספק לכם ביטחון ולביתכם וכן פרס כספי. אנו מבטיחים לכם סודיות מלאה".
 
זאת לאחר שאמש בוקר יצא למתקפה נגד משרד האוצר ותוכנית הפיצויים לנפגעי ומפוני עוטף עזה, תוך שהוא פונה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' בבקשה לסייע ולכלול בתוכנית פינוי הישובים את מושב שדה ניצן, שלמרות שספג מכה קשה במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס נשאר מחוץ לתוכנית המענקים והסיוע הכלכלי - בגלל 200 מטר בלבד.

בוקר כתב כך בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, תוך שהוא מתייג את שר האוצר סמוטריץ': "במושב שדה ניצן, ברחוב אחד, נרצח תושב אחד ונחטפו 4! אבל המשפחות שלהם לא מוכרות עוטף עזה. למה? בגלל 200 מטר! אנסה להסביר, את מה שאנחנו צועקים כבר שנים ואף אחד לא מתייחס: יש 7 יישובים באשכול (המועצה שסופגת הכי הרבה) שלא מוכרים על ידי המדינה ולא זוכים לקבל את מה שמגיע לכל יישוב בעוטף וזאת בשל העובדה שההחלטה על פינוי היישובים היא עד 7 ק"מ והיישובים האלה הם במרחק של 7 ק"מ ו-200 מטרים. המשמעות: הם צריכים לדאוג לעצמם. שנים שהם שומעים הכי הרבה צבע אדום וחוטפים פגיעות ישירות, ואף אחד לא התייחס אליהם. עכשיו הם שילמו את המחיר הכבד ביותר ואף אחד לא מתייחס. תעצרו הכל ותכירו בהם!".
 
בתוך כך, זאת לאחר שבוקר הגיב לפרשה המזעזעת בה תושב באר שבע גנב קרוואן וכסף משטח הטבח במסיבה ברעים כשהוא מתחזה לאדם שמסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות נעדרים מהמסיבה שהפכה לטבח עם מאות נרצחים ביום הראשון של 'מלחמת חרבות ברזל'.
בוקר הגיב בזעזוע וגועל לדיווח בנושא וכתב בטוויטר (X.COM) שלו כך: "מהמגעילים שראיתי בחיי: אמיר טיאס מבאר שבע, התחזה לאדם שבא לסייע לכוחות באיתור גופות נעדרים וגנב קרוואן מהמסיבה ברעים. טיאס גם גנב ארנק ובתוכו 10,000 דולר וכרטיס אשראי. לשכת תביעות נגב של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בגין הסגת גבול, התפרצות בתחבולה וגניבה. אפס. סיפור שמפרסמת אילנה קוריאל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה