תקשורת ומדיה

בעקבות המלחמה - עשרות כלבים וחתולים בלי בית: "מצב בלי נתפס"

חברות צמח תערובות וצמח ישראפט, ממפעלי המזון לבעלי חיים הגדולים בישראל, התגייסו למאמץ הלאומי עם תרומה של של כשלושה טון מזון לכלבים ולחתולים. ד"ר אבלס, תזונאי חיות מחמד: "מצב בלתי נתפס, אנו מקווים שכולם ימצאו את ביתם מחדש במהרה"
מערכת ice |  1
כלב וחתול (אילוסטרציה) (צילום דניאל שטרית/פלאש 90)
ישראל נמצאת באחת המערכות הקשות שידעה. אלפי הרוגים, פצועים, מאות בני ערובה ושבויים בעזה, יחד עם הציפייה לעתיד לבוא, מותירים את ישראל באבל כבד וקשה מנשוא. מתוך הקושי והכאב, צמחו מאות יוזמות עצמאיות שמאירות אור גדול באפלת המלחמה.
בין היתר, חברות מובילות במשק הרותמות משאבים רבים למען המאמץ המלחמתי והלאומי. גם לחיות המחמד שחולצו מהתופת יש מענה בעת הקשה הזאת. חברות צמח תערובות וצמח ישראפט, ממפעלי המזון לבעלי חיים הגדולים בישראל, התגייסו עם תרומה של של כשלושה טון מזון לכלבים ולחתולים.
ד"ר אלעד אבלס, תזונאי חיות מחמד בצמח תערובות: "המצב הבלתי נתפס אליו נקלעה מדינת ישראל הותיר גם עשרות בעלי חיים ללא בעליהם וללא בית. אנו מקווים שכל בעל חיים שחולץ מאזורי הלחימה יזכה לסיוע ולחיבוק חם בימים הקשים האלה ובעיקר, שימצאו את ביתם מחדש במהרה".

(צילום: יח"צ צמח תערובות)
גם חברת יד 2 הודיע כי הוא מתגייסת למען התושבים ופותח באתר מדור ייעודי לאירוח משפחות החברה מעודדת גם שימוש במדורים קיימים למסירת מוצרים חיוניים ואימוץ בעלי חיים. בעמוד "אירוח לשעת חירום" ניתן להציע לאירוח יחידת דיור שלמה, או חדר, או כל חלל אחר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיות חפות
    נרו 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם צריך עזרה מוכן לעזור
    סגור