תקשורת ומדיה

את המלחמה ההסברתית תודעתית ננצח בזכות החמאס

אין שלב הבא! ההסברה שהתחלנו אתה את המלחמה היא ההסברה שצריכה להמשיך את המלחמה. לפמפם ולשתף ללא הפסקה את התמונות והסרטים, שאנו לא נרדמים בגללם בלילה, וכשנרדמים, חולמים עליהם בלילה. בהסברה כמו בפרסום, מסר אחד חד וברור ברפטיציה חוזרת כמה שיותר פעמים, ביום, בשעה, בדקה עד שייקלט
אורן מאיר (צילום יחצ, פלאש 90/ עומר פיכמן, אריק מרמור, shutterstock)
את מה שאני כותב כאן, כתבתי ביום הראשון להכרזת המלחמה ואני כותב ומדגיש ביתר שאת גם עכשיו. את המלחמה הזאת ננצח בזכות צה"ל! אבל את המלחמה ההסברתית תודעתית ננצח בזכות החמאס.
תמונה אחת של אם וילדיה בשבי החמאס או תמונה של סבתא בת 85 מובלת על ידי מפלצות אדם, שווה אלפי שעות הסברה ונאומים עקרים באו"ם. היינו חייבים לשנות פאזה ולאמץ את כל תמונות הניצחון שמשחרר החמאס (ברב אווילותו ואכזריותו) של נשים, זקנים וטף, ולהתייחס אליהן כתמונות הניצחון שלנו. הניצחון ההסברתי, וכך עשינו. אנו במלחמה, וההכרעה בקרב עוברת דרך ההכרעה בתודעה. את ההזדמנות ההסברתית הזו, עם כל הקושי והכאב הבלתי נתפסים, אסור לנו לפספס, כי לא תהיה לנו אחת כזאת נוספת לעולם.
בשלב הבא תמונות הניצחון ההסברתי שלנו היו חייבות לעבור אסקלציה, מחטופים, שבויים ומההסתערות הברברית של חיות האדם על ישובים אזרחיים, לתמונות תוצאות הטבח עצמו, בתוכן, התמונה המזעזעת שפרסם הדיילי טלגרף הבריטי, שניתן לצפות בה רק אחרי אזהרה מקדימה לתוכן קשה ביותר לצפייה.
זוהי התמונה הקשה ביותר שאי פעם פרסמנו. בזמן שאנחנו כותבים זאת, הידיים שלנו רועדות. אבל אנחנו צריכים שכל אחד ואחת מכם יידעו. זה קרה.
שואלים אותי מה השלב הבא בהסברה?
אין שלב הבא! ההסברה שהתחלנו אתה את המלחמה היא ההסברה שצריכה להמשיך את המלחמה. לפמפם ולשתף ללא הפסקה את התמונות והסרטים, שאנו לא נרדמים בגללם בלילה, וכשנרדמים, חולמים עליהם בלילה. בהסברה כמו בפרסום, מסר אחד חד וברור ברפטיציה חוזרת כמה שיותר פעמים, ביום, בשעה, בדקה עד שייקלט.
חטפו ושחטו את ההורים, הסבים, הסבתות, הנשים, הילדים והתינוקות שלנו, מה שנעשה כתגובה שלנו בצד השני בעזה הוא לא חלק מההסברה שלנו, אלא מהתעמולה שלהם. את התמונות והסרטים שאתם כבר לא יכולים לראות, מאות מיליונים מהמערב כלל לא ראו ולא מעניין אותם לראות, ויותר מכך, תתפלאו, אבל רוב רובו של העולם כלל לא יודע על קיומן ולא מאמין בקיומן, ויותר מכך, רבים מהתמונות והסרטים נבלעים ונשטפים בתעמולת הפייק ניוז הפלסטינית.  
מי שלא חי ולא מכיר, איך פועלת הסברה ביום יום, יכול לקבל בטעות את הרושם, כי כל העולם יודע מה התחולל בישראל ב 7 באוקטובר, ועכשיו צריך להתחיל את השלב הבא בהסברה, אך אם נחשוב שיש שלב הבא, ונשאיר את התמונות והסרטים המזעזעים האלו לעצמנו, מהר מאוד נמצא את עצמנו מנצחים בעזה אבל שוב מפסידים בעולם.
הכותב: אורן מאיר, בעלים ומנהל קריאייטיב ראשי של משרד פרסום אדיקט ישראל, שופט פרסום ומרצה למיתוג ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה