תקשורת ומדיה

ג'יי קיי רולינג נגד החמאס: "חטיפת ילדים היא מעשה בזוי ובלתי מוצדק"

הסופרת ג'יי קיי המוכרת כמחברת סדרת הספרים המצליחה 'הארי פוטר' שיתפה תמונתה של הילדה החטופה על הרצף האוטיסטי מחופשת לדמותה של הרמיוני וכתבה: "מקווה שנויה וכל בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס יוחזרו במהרה, בשלום, למשפחותיהם"
מערכת ice | 
ג'יי קיי רולינג (צילום shutterstock)
כזכור בכל רחבי העולם הסופרת ג׳יי.קיי. רולינג מצטרפת לאנשי תרבות ואמנים ברחבי העולם שמגנים את מתקפת הטרור האכזרית של חמאס בישראל ונרתמים להעלאת המודעות להחזרת השבויים והנעדרים הישראלים.
מחברת סדרת הספרים המצליחה "הארי פוטר" שיתפה את תמונת הילדה החטופה על הרצף האוטיסטי נויה כשהיא מחופשת לדמותה של הרמיוני ואוחזת בשרביט הקסמים ואחד מספרי הסדרה.
רולינג צייצה בחשבונה בX (טוויטר לשעבר) : "חטיפת ילדים היא מעשה בזוי ובלתי מוצדק לחלוטין", כתבה רולינג. "מסיבות ברורות התמונה הזו הגיעה אליי. מקווה שנויה וכל בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס יוחזרו במהרה, בשלום, למשפחותיהם".
 
תמונתה של נויה הופצה ברשתות החברתיות רולינג נחשפה לתמונה שנשלחה אליה מגורמים רבים ולא יכלה להישאר אדישה ושיתפה בחשבון הטוויטר שלה. נויה ועוד ארבעה בני משפחתה נחטפו במהלך מתקפת הטרור בקיבוץ נחל עוז. יחד איתה נחטפו סבתה כרמלה דן, סהר, ארז ועופר קלדרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה