תקשורת ומדיה

ביונסה ממשיכה לשבור שיאים: זו המנייה שזינקה בזכותה

מניית AMC Entertainment, רשת בתי הקולנוע הגדולה בעולם זינקה ביום שני לאחר שכוכבת הפופ ביונסה, הכריזה על סרט חדש שיצא בכיכובה המבוסס על סיבוב ההופעות שובר השיאים שלה
מערכת ice | 
ביונסה (צילום יוטיוב/ ביונסה)
לאחר שרשת AMC Theatres, רשת בתי הקולנוע הגדולה ביותר בעולם, פרסמה שתוציא סרט חדש המתעד את סיבוב ההופעות של ביונסה, מניית החברה עלתה ב-1.5%. 
 
הסרט, בכיכובה של  ביונסה, ישוחרר ברחבי ארה"ב, קנדה ומקסיקו ביום שישי ה-1 בדצמבר ובתור התחלה יוקרן בבתי הקולנוע במשך ארבעה שבועות. כמו כן AMC פרסמה כי הסרט יוצג גם ברשתות קולנוע אחרות באמריקה כמו סינמרק וריגל.
 
 
ביונסה חשפה ביום שני טריילר לסרט החדש בכיכובה שיהי סביב אלבומה החדשה "הרנסנס" וסיבוב ההופעות שלו. הסרט מלווה את הכוכבת מאחורי הקלעים בהופעות ואף מתעד אותה בבית ואת הזמן שהיא מבלה עם משפחתה.
<
מניית AMC זכתה לחיזוק גם בעקבות החדשות שהחברה תציג את הסרט Eras Tour של טיילור סוויפט, שיצא לאקרנים בחודש אוקטובר. הרווחים מ-Swift באוגוסט לא הספיקו כדי להציל את החברה מהירידה החודשית הגרועה ביותר שלה מאז ההנפקה ב-2013.
 
4.4 מיליארד דולר. זה כמה ביונסה תכניס לכלכלה האמריקאית עד סוף מסע ההופעות שלה. לפי הניו יורק טיימס, הוא הפך לסיבוב ההופעות המרוויח ביותר של אישה בהיסטוריה. עם ארבע זכיות בגראמי על אלבום הרנסנס השנה, ביונסה היא גם האמנית המוענקת ביותר בתולדות הגראמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה