תקשורת ומדיה

איילה חסון מסתבכת בענק? "התראות לפני תביעת דיבה"

חברת הכנסת טלי גוטליב בהצהרה נחרצת: "ממליצה בחום לשלוח עוד היום התראות לפני תביעת דיבה למפרסם הפייק איצי באר שפירסם פוסט על תשלום כספים ממפלגת הליכוד לעיתונאים כמו איילה חסון, אבי וייס, אלי ציפורי, עירית לינור ועוד. מדובר בפייק מוחלט שמטרתו להשחיר עיתונאים ופובליציסטים שמעזים לחשוב אחרת ומחזקים רחמנא ליצלן את הימין"
תום נחום |  1
איילה חסון (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
חברת הכנסת טלי גוטליב ממליצה היום (שני) להגיש התראות לפני תביעת דיבה לאחר שברשתות החברתיות משתמש בשם איצי באר טען שאנשי תקשורת המזוהים עם הימין, וביניהם גם איילה חסון, מקבלים כספים ממפלגת הליכוד.
בציוץ שהעלתה בנושא כתבה טלי גוטליב כך: "ממליצה בחום לשלוח עוד היום התראות לפני תביעת דיבה למפרסם הפייק itzy beer שפירסם פוסט על תשלום כספים ממפלגת הליכוד לעיתונאים כמו איילה חסון, אבי וייס, אלי ציפורי, עירית לינור ועוד. מדובר בפייק מוחלט שמטרתו להשחיר עיתונאים ופובליציסטים שמעזים לחשוב אחרת ומחזקים רחמנא ליצלן את הימין".
 
כל זאת אגב, לאחר שרק בשבוע נחשפו הנתונים אחרי העזיבות מתוקשרות של איילה חסון ושרון גל את רשת 13 לטובת כאן 11 וערוץ 14 בהתאמה, כאשר עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים סיכם את כל השינויים בנתוני הצפייה והעלה מספר נקודות מדהימות.
איילה חסון יכולה להיות מרוצה, הרצועה בהובלתה יותר מהכפילה את שיעורי הצפייה שלה לעומת 2022 ונהנתה מממוצע שנתי של 4.1%, לעומת 2% בלבד אשתקד. ברשת 13 בחרו להעביר את 'הצינור' עם גיא לרר לשעה 19:00, לעומת שאר הרצועות, כאן נשמרה היציבות. מי שאיבדה כוח היא תוכנית חיסכון בחדשות 12 שירדה ב-14% בשנה האחרונה.
ורטהיים הסביר בטור שלו: "עם כל הכבוד לשינויים בערוצים האחרים, את פרס זינוק השנה רושם ערוץ 14, בחישוב שנתי, הפריים של הערוץ מזנק ב-170% בשנה החולפת. שיעור קפיצה שלא זכור כמותו, אולי מאז עליית ערוץ 2 הניסיוני לאוויר. בשל חרם המפרסמים השקוף, בערוץ לא הצליחו לתרגם את הזינוק להכנסות. רשת 13 איבדה כחמישית מכוחה. קשת 12 חווה בשנה החולפת ירידה קטנה יותר, וממשיכה להוביל על פני המתחרים בפער גדול".

כמו כן, התייחס לתמורות במהדורות החדשות: "היחידות שרושמות עליה בטלוויזיה הישראלית בשנה העברית החולפת הם חדשות ערוץ 14 וחדשות כאן 11. חדשות כאן 11 עם מיכל רבינוביץ וטלי מורנו צמחו בתוך שנה בכ-30%, ומסיימות עם שיא של ממוצע שנתי מאז הקמת התאגיד - 5.1%, בפער של 1.5 נקודות בלבד מחדשות רשת 13 עם אודי סגל והילה קורח. בחדשות ערוץ 14 נהנים בשנה החולפת מעליה של 160%. חדשות 13 רושמת בשנה החולפת את הירידה החדה ביותר - בגובה 13%. יחד עם זאת, מדובר בירידה חדה הרבה פחות מזו של היקף הפריים כולו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תיראי איילה, אל תיראי.
    שטירליץ 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא חשוב מה המיעוט ההזוי מפרסם. תמשיכי בעשייה שלך.
    סגור