תקשורת ומדיה

מסקרן: השחקן האהוב שישתתף בסדרה החדשה של חנוך דאום

השחקן שי אביבי מצטרף לקאסט של הדרמה הקומית "החיים הם תקופה קשה" המבוססת על ספרו של חנוך דאום. אביבי יגלם את הרב של הישוב בו דאום גר 
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
השבוע החלו הצילום של הדרמה הקומית, "החיים הם תקופה קשה" המבוססת על ספרו של הסופר, העיתונאי והקומיקאי חנוך דאום. בסדרה, יקחו חלק קאסט מוכר ואהוב של שחקנים כמו עלמה זק. היום (שלישי), נחשף כי השחקן שי אביבי גם יקח חלק בקאסט של התוכנית.
אביבי, מוכר בשל הקריירה ארוכת השנים שלו.  ראוי לציין כי בשנים האחרונות הוא זכה להכרה מרובה בזכות היותו הקריין של התוכנית האהובה של כאן 11 "בואו לאכול איתי". בתוכנית של דאום, אביבי יגלם את הרב של הישוב בו גר דאום.
הספר עליו מבוססת הסדרה נשען על אנקדוטות שונות מחייו של הסופר, רובן הומוריסטיות אך חלקן עוסקות בנושאים רציניים כמו התקפי חרדה, שכול, יתמות והפרעות נפשיות. כמו כן, משתתפים נוספים בסדרה הם השחקנית והקומיקאית, אושרית סרוסי וצחי גראנד שיגלם את אביו של דאום.
לא מזמן הודיעו אביבי ואשתו, מיכל ליבדינסקי, כי לאחר 20 שנות נישואים החליטו להפריד כוחות. אביבי דיבר על כך בתוכנית "העולם הבוקר" של רשת 13, עם גאולה אבן סער. "יש אנשים שנוסעים בעולם, ואנחנו לקחנו פה הרפתקה, הפסקה, שנת שמיטה, שנת שבתון, לרענן את הקרקע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה