תקשורת ומדיה

דירוג יוטיוב: עומר אדם ואושר כהן בקרב צמוד

בדירוג היוטיוב השבועי: אייל גולן ואושר כהן נאבקים על הפסגה ונמצאים במקומות הראשונים
מערכת ice | 
אייל גולן, אושר כהן (צילום יוטיוב/ אייל גולן, שי כהן ארבל, unsplash)
דירוג היוטיוב של אייס מביא עימו נתונים מסקרנים: לאחר שאושר כהן הדיח את אייל גולן, הזמר הצעיר שולט בטבלת השירים המושמעים ביותר ביוטיוב. במקביל, בתואר הזמר המואזן ביותר עדיין שולט אייל גולן ובמקום השני נמצא אושר כהן ומאחוריו בפער קטן נמצא עומר אדם.
כאמור, השיר "אהבה" של אושר כהן ממשיך להוביל וגם השבוע, הוא השיר המואזן ביותר ביוטיוב ישראל. אהבה הואזן 931,000 פעמים, בשבוע שעבר המספר היה גבוה יותר ועמד על כ-1.05 מיליון האזנות.  
"שלום אהובתי" של אייל גולן ממשיך לשמור על המקום השני עם 662,000 האזנות, "ככה וככה" של אושר כהן עולה מהמקום הרביעי אל המקום השלישי עם 620,000 האזנות. בכך, שני שירים של אושר כהן נמצאים בטופ 3 השבועי של יוטיוב ישראל.
בזירת האומנים המואזנים, במקום הראשון נמצא הזמר אייל גולן ששומר על 5.85 מיליון האזנות. מאחוריו נמצא הזמר אושר כהן עם 4.18 מיליון האזנות לשיריו. כהן לא מהווה איום על גולן אלא גם על עומר אדם שלא ששיריו כבר לא נוכחים בטבלה אלא גם נמצא זה השבוע השני במקום השלישי בטבלת האומנים המואזנים עם 4.16 מיליון. הייצוג הנשי היחיד בטבלה שמור לזמרת אודיה שנמצאת במקום בחמישי והמכובד בטבלה עם 2.2 מיליון האזנות לשיריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה