תקשורת ומדיה

עמית סגל מתפוצץ: "מגעילה אותי, להתסיס, ללבות, לשרוף ולעקור"

פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, הגיב בזעם לקריאה לשחרורו של רוצח משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל: "המגננה על עמירם בן אוליאל מגעילה אותי. יש מאות רוצחים בכלא, אף אחד מהם לא זכה להגנה של רבע קואליציה. יהיה חידוש מרענן לקבל קואליציה שבה לא מבקרים בכלא או מצטלמים עם מורשעים ברצח"
תום נחום |  7
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סערת רוצח משפחת דוואבשה מהכפר דומא, עמירם בן אוליאל, נמשכת, כאשר לאחר שחברת הכנסת לימור סון הר מלך טענה כי רומן זדורוב זוכה אחרי 17 שנה וכי היא מקווה שבמקרה של בן אוליאל ייקח פחות זמן לזיכוי, ובין היתר, גם כינתה את בן אוליאל 'צדיק קדוש', מגיעה ביקורת נגד דבריה של סון הר מלך מכיוון לא צפוי, כאשר מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, גינה את דבריה, כמו גם כתב חדשות 12גיא פלג ומגישת רשת 13סיון כהן סבן, בעוד בהמשך, גם פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, הגיב לנושא.
סגל כתב כך בחשבון הטוויטר שלו: "המגננה על עמירם בן אוליאל מגעילה אותי. יש מאות רוצחים בכלא, אף אחד מהם לא זכה להגנה של רבע קואליציה והפרקליט של איש מהם לא מכהן היום כחבר קבינט. ההגנה עליו, במסווה של בחינה משפטית של הודאות, לא באה בחלל הריק, והיא מתווספת למכתבים המוניים בקואליציה בעד עצירים מנהליים מהמעגלים שתפקידם להתסיס וללבות ולשרוף ולעקור. אחרי הקואליציה הקודמת עם רע"מ וזו הנוכחית, יהיה חידוש מרענן לקבל קואליציה שבה לא מבקרים בכלא או מצטלמים עם מורשעים ברצח".
 
סיון כהן סבן כתבה בחשבון הטוויטר (X.COM) שלה כך: "עמירם בן אוליאל הוא רוצח מתועב. עמירם בן אוליאל אינו צדיק וגם לא זדורוב. עמירם בן אוליאל כלוא בדרך בה כלוא כי כל האינדיקציות של השב״כ מראות שאינו מביע שום חרטה על מעשיו להיפך גם היום הוא משמש השראה מסוכנת לצעירים שטופי מוח. ״למה הערבים הרוצחים כן והוא לא?״, כי אין אגף בטחוני בשב״ס ליהודים מה כן? ראש השב״כ כבר הודיע שבחגים יעבור לאגף תורני סוף פסוק".
 
גיא פלג אמר בשידור ברדיו 103FM כך: "תמיד אתה מקבל הארה עד כמה מתרופפים החוטים בינינו אם יכולה חברת כנסת מהקואליציה לבוא ולומר דברים, ולקבוע שחרף ההרשעות של שתי ערכאות שקבעו שבן אוליאל הוא רוצח מתועב שרצח משפחה שלמה, הצית אותה, רצח תינוק במיטתו וחרף זאת היא מסוגלת להציג אותו כחף מפשע, כצדיק. אתה שואל את עצמך איזו אמת, איזה עולם ערכים, איזה עולם דימויים ואיזו תפיסת עולם מחברת ביני ובינה - מה משותף בינינו? שמחתי מאוד לראות את האמירה של ינון מגל שברור שיש תהום אידיאולוגית בנינו, ששואל את השאלה על מה היא נסמכת - אפשר לפקפק וצריך לפקפק ולשאול שאלות, ואתה שואל את עצמך איך היא מסוגלת להגיד דברים כאלה. זה לא שהיא אמרה שהיו פגמים בחקירה, היא קבעה שהוא חף מפשע ויותר מזה היא קבעה שהוא צדיק".
עוד קודם לכן, ינון מגל אמר ב-103FM: "אני מתנגד לאמירותיה של ח"כ סון הר מלך שהיא בטוחה שעמירם בן אוליאל חף מפשע. העמדה שאומרת שהיו פה עינויים שצריך לבדוק היא עמדה לגיטימית, בין זה לבין לבוא ולומר שבטוחים שהוא חף מפשע ושהוא צדיק - המרחק גדול". יריב אופנהיימר הגיב בפליאה: "אני מופתע. היה שווה לבוא הבוקר".
 
כזכור, זאת לאחר ששירות בתי הסוהר נכנע ללחץ חברי הכנסת מהימין והודיע כי בן אוליאל יועבר לאגף תורני שם חגג את ראש השנה. במכתב ששיגרו 14 ח"כים מהקואליציה לראש השב"כ, ביקשו להקל בתנאי הכליאה של בן אוליאל, שכן מאז נכנס למעצר "הוא שוהה לבדו בתאו בבידוד מלא ובתנאי הכליאה הקשים ביותר במדינת ישראל. מצבו הנפשי התדרדר לאחרונה מפאת הבידוד הממושך, ויש חשש גדול לבריאותו הנפשית והפיזית. בליל הסדר האחרון אושרה לראשונה בקשתו של עמירם לעבור לאגף תורני בכלא ולקיים את מצוות החג. הדבר היה לו למשיב נפש".

במטה "צדק לעמירם" דחו את טענתו של ראש השב”כ רונן בר כי בן אוליאל כלוא בתנאים מחמירים מאחר והוא נמצא בקשר עם אנשים מחוץ לכלא.
 
בהודעה שפרסמו פעילי המטה נכתב: "מטה צדק לעמירם מבקש להודות מעומק הלב לשר איתמר בן גביר שנלחם למען הצדק והשוויון ולמען זכויותיו של עמירם, ולחברת הכנסת לימור סון הר מלך שעושה לילות כימים ומלוה את המטה מיומו הראשון. לכל חברי הכנסת, אישי הציבור, הרבנים, הפרופסורים ואין ספור האזרחים שנעמדים מול ההתקפות השקריות ודורשים בפה מלא לשים סוף לעלילה”.
 
שר המורשת עמיחי אליהו (עוצמה יהודית) אמר אתמול (חמישי) לרדיו ynet כי הוא "לא מאמין למערכת המשפט היום וכי הוא "לא יודע אם עמירם בן אוליאל רצח או לא רצח". זאת, למרות שהוכח מעל לכל ספק בחקירה שבן אוליאל ידע פרטים מוכמנים על הצתת בית משפט דוואבשה, שרק הרוצח יכול היה לדעת.
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעמית סגל טהרן לא נקבל ביקורת
    שמרן 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית, במקום להיות פודל בתרעלה 12 תהיה גבר ותשקף עמדת ימין אמיתי ולא מתחנף. הימין לא תומכים חלילה בפגיעה בערבים חפים מפשע ולא בשחרור נאשמים. כן דורשים אכיפה וענישה שוויונית. כן דורשים ש'שומרי הסף' יפעלו לפי החוק. צבוע, טהרן ועדיף שאפסיק פה. לצפות כולם רק בעכשיו 14
    סגור
  • 5.
    גם זדורוב שיחזר (ל"ת)
    יוני ישראל 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נאחל לבן אוליאל, סבל אינסופי. חלאה שכמוהו חייב בסבל (ל"ת)
    גרשון גרשייגץ 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    הרוצח שיזרנאת הרצח ,כולל פרטים שרק רוצח ראה
    ישראלי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכן הוא למעשה הפליל את עצמו ,וצריך לשבת בכלא את כל תקופת הכליאה בלי הנחות . סגל יודע שכמו שאביו ישב בכלא על מעשה שטרור שעשה ולא קיבל הנחות גם במקרה הזה בלי הנחות . שר המשטרה היום היה קשור להגנה על הרוצח הזה והוא דואג להקל עליו שבן גביר יתפטר מתפקידו ויגן על הרוצח .
    סגור
  • 2.
    שוב,בלי קשר לעובדות,הכל מתחלק לשמאל וימין. דייייייייייי (ל"ת)
    למה ככה 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ואולי הוא כן חף מפשע ?
    אמיר 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אחרי רומן זדורוב וכנופית מע"צ קשה שלא לחשוש לתפירת תיקים עדיין מדינה חופשית וניתן לחשוב שהא חף מפשע
    סגור
  • לכן יש מערכת משפט (ל"ת)
    ואולי לא? 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור