תקשורת ומדיה

עמית סגל: "המגננה על עמירם בן אוליאל מגעילה אותי"

הפרשן הבכיר יוצא נגד הקריאות לשחרורו של עמירם בן אוליאל: "יהיה חידוש מרענן לקבל קואליציה שבה לא מבקרים בכלא או מצטלמים עם מורשעים ברצח". פעיל הימין הקיצוני תקף את סגל על הרקע של אביו במחתרת היהודית
מערכת ice |  3
עמירם בן אוליאל (צילום ויקיפדיה)
סערת הדברים של חברת הכנסת לימור סון הר מלך, שדיברה בשבחו של החשוד ברצח משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל, נמשכת. סון הר מלך טענה כי רומן זדורוב זוכה אחרי 17 שנה וכי היא מקווה שבמקרה של בן אוליאל ייקח פחות זמן לזיכוי, ובין היתר, גם כינתה את בן אוליאל 'צדיק וקדוש'.
הדברים של חברת הכנסת מעוצמה יהודית זכו למתקפות וגינויים, וכעת עיתונאי חדשות 12 עמית סגל מגנה אותם. "המגננה על עמירם בן אוליאל מגעילה אותי", כתב בטוויטר. "יש מאות רוצחים בכלא, אף אחד מהם לא זכה להגנה של רבע קואליציה והפרקליט של איש מהם לא מכהן היום כחבר קבינט."
עוד הוסיף, "ההגנה עליו, במסווה של בחינה משפטית של הודאות, לא באה בחלל הריק, והיא מתווספת למכתבים המוניים בקואליציה בעד עצירים מנהליים מהמעגלים שתפקידם להתסיס וללבות ולשרוף ולעקור. אחרי הקואליציה הקודמת עם רעמ וזו הנוכחית, יהיה חידוש מרענן לקבל קואליציה שבה לא מבקרים בכלא או מצטלמים עם מורשעים ברצח."


ח"כ לימור סון הר-מלך (פלאש90)
פעיל הימין הקיצוני מאיר אטינגר תקף את סגל, על רקע היותו בנו של חגי סגל, מאנשי "המחתרת היהודית" שביצעה פיגועים לאומניים בשנות ה-70. "אתם יודעים מה מגעיל באמת? ההגנה שהייתה על אנשי 'המחתרת היהודית' הייתה חסרת תקדים, שם גם הטענה אל היתה שההודאה חולצה מהם בעינויים, לא היו עשרות חורים בתיק התפור אלא רק שהם 'בחורינו הטובים'.", כתב אטינגר.
גם ינון מגל המזוהה יותר עם מחנה הימין גינה את הדברים של ח"כ סון הר מלך: "אני מתנגד לאמירותיה של ח"כ סון הר מלך שהיא בטוחה שעמירם בן אוליאל חף מפשע", אמר היום בתכנית הרדיו שלו ב-103FM. "העמדה שאומרת שהיו פה עינויים שצריך לבדוק היא עמדה לגיטימית, בין זה לבין לבוא ולומר שבטוחים שהוא חף מפשע ושהוא צדיק - המרחק גדול". המגיש השותף יריב אופנהיימר הגיב בפליאה: "אני מופתע. היה שווה לבוא הבוקר".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סיפור הזוי גם אם זה הוא לא מתאים
    טיון 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד היה מודה
    סגור
  • 2.
    צדק חייב לצאת לאור
    צברית 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי לצאת מהספק חייב משפט חוזר ולא הודאה תחת עינויים
    סגור
  • 1.
    עמית היקר, שבוע במסכת העינויים שהוא עבר רק שבוע...
    יהודה קפלן 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותדבר אחרת לגמרי
    סגור