תקשורת ומדיה
משפיעני הרשת חושפים: אלו סכומי הענק שאנו מרוויחים
האם משתלם להיות משפען ברשת? משפיעני הרשת חושפים כמה הם מרוויחים בכל פרויקט, כיצד הם מתמחרים והאם מדובר בתחום משתלם
תופעת משפיעני הרשת תפצה תאוצה לאחר כניסת הטיקטוק לישראל. וכיום, ישראליים רבים בוחרים להקשיב להם על פני מומחים ויודעי דבר בכל תחום עיסוק. פרסום בעזרת משפיעני רשת מהווה הדרך הזולה להגיע לכמה שיותר קהל.
על כן, הרשתות והמותגים המובילים לא נשארו עיוורים או התעלמו מן המצב והחלו יותר ויותר להיעזר בשירותיהם של המשפיענים. בראיון נשאלו משפיעני הרשת רועי הראל ואור בן יהודה כמה הם מרוויחים בתור יוצרי תוכן.
בתשובתם לכתבת השיבו השניים תשובות שונות. הראל השיב כי: "כמה שיותר, כל אחד מתומחר אחרת לגמרי". אילו בן יהודה ענה: "יש הרבה משתנים, המנעד הוא עצום". תשובתם מראה את התפתחות הענף שאילץ את חברות הפרסום כיום להתאים את עצמן או להישאר מאחור.
עוד ב-
כמו כן ציינו השניים כי בסופו של דבר השכר של שלהם תלוי פרויקט, בגודלו, איפה הוא מועלה, מי הלקוח והאם זה עולה בפרופיל האישי שלך או של הלקוח. בנוסף, השניים הדגישו את חשיבות הפלטפורמה בה התוכן עולה ואמרו כי המחירים בכל אחד מהם שונה לגמרי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה