תקשורת ומדיה

מגישת קשת 12 משתפת את לידתה: "פתאום במהירות קרה הכל"

עיתונאית קשת 12 ילדה את בתה הראשונה ושיתפה את לידתה בחשבון האינסטגרם שלה. ריטה גולדשטיין בת ה-36 מסקרת את נושאי הקולינריה בחברת החדשות ומשמשת גם ככתבת האוכל של TVBEE השייך לקשת
מערכת ice | 
דנה גרוצקי ריטה גולדשטיין (צילום צילום מסך)

עיתונאית וכתבת קשת 12 ריטה גולדשטיין ילדה את בתה הבכורה מבן זוגה ג'רמי יפה. גולדשטיין בת ה-36 מסקרת את תחום הקולינריה בחברת חדשות 12 ובנוסף משמשת גם ככתבת האוכל של TVBEE מבית קשת 12 שיתפה את לידתה בחשבון האינסטגרם שלה.

"כמו עם כל דבר בהריון הזה, היא לקחת את הזמן שלה" כתבה ריטה והוסיפה: "עד שהיא באה בדיוק כמו עד שהיא יצאה לעולם. ואחרי ארבעה ימים ארוכים של לידה וכאבים שלא קרה בהם דבר, אבל קרה בהם המון, פתאום במהירות אדירה קרה הכל".

ריטה גולדשטיין החלה את דרכה בתחום התקשורת במוסף האוכל ז'ורנל של מעריב, במקביל כתבה במגזין "את" ובמוספים שונים של העיתון. לאחר מכן עברה לשנתיים כעיתונאית האוכל של אתר וואלה עד שהצטרפה לקשת ולחברת החדשות. בנוסף לעבודתה העיתונאית שיחקה בסדרת הטבח ומגישה פינות קולינריה, ביניהן פינה במסגרת התוכנית "חי בלילה". היא משמשת כחברת פאנל קבועה בתוכנית הבוקר עם ניב רסקין וכותבת על אוכל גם באתר TVBEE מבית מאקו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה