תקשורת ומדיה

כוכב הרשת עוזב את תפקידו בנתב"ג אחרי 7 שנים

כוכב הרשת שמוכר בתור "הפשוטע", מודיע בפוסט חדש ומשעשע שעזב את תפקידו בתור דייל קרקע בנתב"ג לאחר 7 שנים. מה הצעד הבא בקריירה שלו?
מערכת ice |  2
נתב"ג (צילום פלאש 90/ משה שי)
כוכב הרשת בר אלמליח, שמוכר לנו יותר בתור "הפשוטע", חושף היום בפוסט אישי ומשעשע באינסטגרם כי הוא עזב את תפקידו בנתב"ג לאחר שבע שנות עבודה. נזכיר כי גם תפקידו זה בתור דייל קרקע זכה לסיקור כשהיה הדייל שעשה צ'ק אין לנועה קירל בדרכה לאירוויזיון.
בפוסט כתב: "הרגע סיימתי את המשמרת האחרונה שלי אחרי 7 שנות עבודה בנתב״ג. הגעתי הנה בגיל 20 באשמת הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון ונשארתי כי ממוזג".
הוא המשיך והודה לחבריו לתחום: "אני רוצה להודות לאחיי ואחיותיי דיילי הקרקע ללא הבדל דת גזע מין, וחברת תעופה שממשיכים להילחם בעוז נגד כל טרולי אובר וויט והושבה בנפרד. אני רוצה להודות גם לאנשי הביטחון החבר׳ה של הארזת לבד, המדים שלנו שונים אך בעורקינו זורם אותו הדם. לדיילי האוויר שאומרים עליהם שהם מתנשאים אבל זה רק קצת נכון".
לבסוף הוא כמובן הודה לנוסעים שסייע להם במהלך השנים: "גם לנוסעים אני רוצה להודות, כן כן אפילו לצרפתים אבל אני חייבת לומר שלא יוריד מכם ללמוד אנגלית יפים שלי, אני חייתי ביניכם כמו צמח בר".
עם זאת, אלמליח לא חשף מה הצעד הבא בקריירה שלו, מה הסיבה לעזיבה של התפקיד והאם יש קשר בין המשרה לעמוד המצליח שהוא מנהל. מנגד, הוא חתם את הפוסט כך: "אני הולכת עכשיו לישון עד להודעה חדשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני לא מכירה את כוכב הרשת המדובר...קשה לצרף תמונה? (ל"ת)
    סמדר. 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    החרמה
    ברוך פרנקל 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמו שאני מחרים את ואלה כבר שנים פשוט לא נכנס כנל זה יקרה גם לגביכם לא ידעתי שאתם מייצגים בעיקר את השמאל הבנתי את זה היום
    סגור