תקשורת ומדיה

הישג ישראלי: זו הסדרה שתיקח חלק בפסטיבל הנחשק

דרמת הפשע של HOT "ילד רע", שנוצרה על ידי הגר בן אשר ורון לשם, תהיה לסדרה הישראלית הראשונה על השטיח האדום בבחירה הרשמית של פסטיבל טורונטו
מערכת ice | 
ילד רע של HOT (צילום יחצ)
דרמת הפשע של HOT, "ילד רע" נוצרה על ידי הגר בן אשר ורון לשם ומתרחשת בכלא נוער, תהיה לסדרה הישראלית הראשונה על השטיח האדום בבחירה הרשמית של פסטיבל טורונטו.
התוכנית "ילד רע", שתעלה בקרוב ב-HOT,התקבל לפסטיבל טורונטו שהפך בשנים האחרונות לאירוע הקולנוע החשוב בצפון אמריקה, ולאחד משלושת הפסטיבלים החשובים בעולם. מתוך 9 סדרות דרמה שהוכרזו כבחירה הרשמית בפסטיבל תזכה ״ילד רע״ לכבוד ששמור לסרטי קולנוע, ותהיה לסדרה הישראלית הראשונה שהוזמנה לפרימיירה עולמית על השטיח האדום בתיאטרון האייקוני TIFF BELL Lighthouse
הסדרה ״ילד רע״, שתעלה בקרוב ב-HOT היא סדרת פשע אפלה וקומית המתרחשת בתוך כלא נוער. הסדרה נכתבה בהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט המצליח דניאל חן,  שהיה כלוא לתקופות מאסר בין גיל 13 ל-18. חן בין יוצרי הסדרה וכותביה.
הסדרה הופקה על ידי הסטודיו הבינ״ל-ישראלי SIPUR ו- The North Road Company, אולפני התוכן הגלובאליים של פיטר צ׳רנין וטדי הפקות.
"ילד רע" תוקרן לצד הסדרה החדשה של ניקול קידמן באמזון, סדרת נטפליקס המדוברת שתעלה החורף של שון לוי (שהפיק את stranger things) עם היוצר של פיקי בליינדרס ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה