תקשורת ומדיה

גלית דיסטל מוטרלת: כך נראה "פורטל ההסברה" החדש

אתר חדש שעלה לאוויר היום מוצג כ"פורטל ההסברה של ישראל" ומזכיר אתרים משנות ה-90'. הרשת געשה, עד שהתברר שמדובר בהטרלה של גולש משקיען במיוחד - והשרה מיהרה להגיב
מערכת ice |  4
פורטל ההסברה שעלה לרשת (צילום צילום מסך)
"פורטל ההסברה של ישראל" בראשות השרה גלית דיסטל אטבריאן שעלה היום לרשת עורר סערה ברשתות החברתיות, עד שהתברר שמדובר בהטרלה של מישהו שחמד לו לצון.
הפורטל המזכיר אתר משנות ה-90' עלה היום לאוויר תחת הכתובת https://hasbara-israel.com/ הופץ ברשתות החברתיות והגולשים לא ידעו לומר אם מדובר בבדיחה או באתר הסברה אמיתי.
 
הפורטל מציג תמונה מעוותת של השרה, לצד הכיתוב: "מאגר המידע של משרד ההסברה בראשות כבוד השרה גלית דיסטל אטבריאן לשיפור מעמדה של ישראל בעולם והכבוד הלאומי נגד העוכרים מבית ומבח" (כך במקור).
 
מתחת נכתב ב"הודעה מיוחדת מצוות האתר": "חברים להירגע בדחוף! יצאה הגרסה ראשונית ביממה האחרונה וזה היה אחרי הפגישה, ברור שגם בלי קשר למה שדובר יש דברים שלא עובדים מאה אחוז כרגע. אנחנו מאוד מאוד קשובים לביקורת שלכם, אתם לא תאמינו באיזה רמות אפילו.. הפורטל נמצא בפיתוח מתמיד. כולכם ראיתם והשרה ראתה שיש לנו פה כבר צוות ברמה בינלאומית".
 
תחת הכותרת "אישים חשובים בתולדות הציונות", מוזכרים בנימין, שרה ויאיר נתניהו לצד זאב ז'בוטינסקי ובגין. ותחת "אנשים שפוגעים במדינה": ארגוני "זכויות אדם", נתמכי קרנות אנטישמיות, האליטות שנגד הזהות היהודית, האנטישמיות החדשה של ה"שמאל המודע" ועוד.

בעקבות הסערה ברשת, מיהרה שרת ההסברה לפרסם בטוויטר שלה: "בעקבות הפניות המבוהלות של כל העורכים מכל הערוצים בארץ, בעולם, ביבשת ובגלקסיה - חברים, מדובר בהטרלה. אפילו לי יש גבולות :)".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מברוק על האתר החדש יהיה מעניין מאחל לשרת ההסברה
    elkyamsl 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לשרת ההסברה הצלחה תמשיכי למרות הקשיים ההתחלתיים בע"ה תצלחי
    סגור
  • 2.
    למה הטרלה
    אני 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להיכנס לאתר עכשיו ולראות שזה המצב.
    סגור
  • 1.
    חמד לצאן
    אבינועם 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי בדיוק הוא חמד מהצאן?
    סגור
  • חמד כצאן לטבח (ל"ת)
    אבי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור