תקשורת ומדיה

תקיפת כתב חדשות 13 עברה את הגבול? "מפגינים, המנעו מאלימות"

אגודת העיתונאים ירושלים מגנה את גילוי האלימות נגד כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו: "שוב אנו עדים לגילוי אלימות כלפי כתב שמסקר הפגנה, הפעם נגד כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו. הכתב סיפר כי אחד המפגינים אמש בת"א התנפל עליו בצעקות במהלך סיקור ההפגנה"
מערכת ice |  2
מחאות נגד הרפורמה המשפטית מול משכן הכנסת (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אחרי שכתב חדשות 13 מאיר מרציאנו החובש כיפה, הותקף אמש (רביעי) על ידי מפגינים בהפגנה שיוצאת נגד הפגיעה כביכול במערכת המשפט, כאשר המוחים ניסו להכות אותו משום שחשבו, לדבריו לפחות, שהוא מערוץ 14. באגודת העיתונאים הוציאו מסר חריף.

אגודת העיתונאים ירושלים מגנה את גילוי האלימות נגד כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו: "שוב אנו עדים לגילוי אלימות כלפי כתב שמסקר הפגנה, הפעם נגד כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו. הכתב סיפר כי אחד המפגינים אמש בת"א התנפל עליו בצעקות במהלך סיקור ההפגנה".

עוד נמסר: "אגודת העיתונאים ירושלים קוראת למפגינים משני הצדדים להימנע מכל גילוי אלימות, מילולית או פיזית, כלפי כל עיתונאי או עובד תקשורת. בימים אלו מקדמת האגודה ביחד עם מועצת העיתונות ובשיתוף פעולה עם המשטרה נהלים וכן פורום תיאום שיאפשרו להגן על העיתונאים ולהבטיח את יכולתם לבצע את משימתם".

כזכור, מרציאנו העלה לטוויטר שלו ציוץ בו כתב: "מסקר הערב את ההפגנה נגד החקיקה המשפטית בהובלת השופטים בדימוס ברוטשילד בתל אביב. בגלל שאני חובש כיפה, אדם נאלח וגס רוח הניח שאני מערוץ 14 והתחיל להתנפל על הצוות ועליי בצעקות".
 

עוד הוא הוסיף ותקף את המפגינים האלימים בהפגנה: "אף אחד מסביב לא התערב. הוא נרגע רק כשראה את הלוגו על המיקרופון שלי. נהיה ממש מפחיד פה. בעיקר עצוב". בתגובות דווקא יצאו נגד דברים שהשתמע כאילו היה בסדר אם היה מותקף לו באמת היה מערוץ 14.
 

כזכור, ממש לא מזמן עתי שלו כתב החדשות של ערוץ 14 הותקף פעמיים בהפגנות על ידי מפגינים אלימים נגד החקיקה המשפטית, כאשר בערוצי התקשורת האחרים כלל לא הזכירו זאת ולא גינו את האירועים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דביל עד שיגיע אלך
    סגור
  • 1.
    עד שזה מגיע לערוץ השמאל
    גבי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד עכשיו תקפו רק את ערוץ 14 מתי תבינו שצריך לגנות אלימות לא משנה מאזה צד
    סגור