תקשורת ומדיה

ח"כ מהקואליציה מאשים: זו הסיבה שנתניהו מחרים את התקשורת הישראלית

יו"ר הליכוד העולמי דני דנון מחזק את טענות "הגורמים בליכוד" לפיהן נתניהו מתראיין בחו"ל כדי לתקן את נזקי המוחים נגד הרפורמה המשפטית: "הוציאו את דיבתנו"
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו והתקשורת (צילום יוטיוב/ IsraeliPM, ויקיפדיה-רן יחזקאל, מסך קשת 12, גיא גלעד, פלאש 90/ תומר נויברג, פייסבוק/ דנה ויס)
יו"ר הליכוד העולמי דני דנון מגונן על נתניהו וטוען כי רה"מ מתראיין בחו"ל כדי לכפר על הנזק של התקשורת הישראלית: "הוציאו את דיבתנו".
גורמים בליכוד טוענים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים ראיונות בחו"ל, לדבריהם, על מנת לתקן את הנזקים שגרמו ראשי למחאה לישראל. עוד טענו כי מדובר בנזקים גדולים יותר מאלו של תנועת ה־BDS. היום התראיין דנון לענת דוידוב וניסים משעל ב־103fm ומסר את גרסתו לתופעה.
"אני לא יודע מה זה גורמים בליכוד, אבל בהחלט ראש הממשלה עוסק בהסברה בצורה אינטנסיבית וטוב שכך. הייתה פה תחושה שהנה סוף העולם מגיע, הכלכלה נגמרת, והוא מציג תמונה אחרת. אני שמח שהנתונים של הבנקים ושל הבורסות מראים שהשקל חזק, הכלכלה שלנו חזקה. אני חושב שאנחנו צריכים להפיק את הלקחים לקראת ההמשך ולראות איך אנחנו מחברים את הקרעים". אמר דנון.
מאז הקמת הממשלה העניק ראש הממשלה 21 ראיונות לתקשורת הזרה, ארבעה לתקשורת הישראלית (מתוכם שניים קצרים במהלך אירועים), ועשה שלושה תדרוכים לכתבים בנסיעות לחו"ל. גורמים בליכוד צוטטו אצל העיתונאי עמית סגל ולפיהם הוא מתראיין בחו"ל בכדי "לתקן את הנזקים האדירים שגרמה המחאה לישראל, נזקים גדולים יותר מאלה של תנועת ה-BDS".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתניהו מלך ישראל - עושה הרבה תועלת לישראל בעולם
    סנגורם של ישראל 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמזיק למדינת ישראל יקבל את המכה שלו משמיים. חזק ואמץ לראש-הממשלה
    סגור