תקשורת ומדיה

רביב דרוקר במהלך מעניין: אזור בחירה עם הפתעה לצופים

בפעם הראשונה, הצטרף לרביב דרוקר דידי הררי כפאנליסט בתכנית ברשת 13. האם זה השותף החדש של דרוקר בפאנל באופן קבוע?
מערכת ice |  1
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
דידי הררי חבר אמש (חמישי) בפעם הראשונה לרביב דרוקר כפאנליסט בתכניתו של האחרון ברשת 13, אזור בחירה. האם זה השותף החדש של דרוקר בפאנל? ל-ice נודע כי כנראה המהלך הזה עשוי להבשיל לכדי חיבור רשמי.
רק השבוע התעוררה סערה גדולה סביב דרוקר, כאשר קובי פרץ נחשף לסרטון המזעזע של מפגינים נגד המהפכה המשפטית ששוברים שמשת רכב. בתגובה לכך, הוא כינה את המפגינים "מחבלים", זמן קצר לאחר מכן הוא מחק את הפוסט והוציא הבהרה: "עשיתי טעות ובסערת רגשות כתבתי תגובה חריפה מאוד ובדיעבד אומללה נגד אותם אנשים", ומיד דרוקר הורה להטיל חרם על הזרם
פרץ שיתף בחשבון האינסטגרם וכתב: "בזמן כל המהומות, ברחתי מהחדשות ונסעתי להתפלל אצל הרשב״י. בדרך קפץ לי בפיד הסרטון שבו שברו לרכב בו נסעו אישה ושלושת ילדיה את השמשה, והתמונות של הילדים זועקים 'אמא, שלא יקחו אותך' עוררו אצלי טריגר. אני לא מאחל לאף אדם, אבל אני השארתי אישה ושלושה ילדים לבד לתקופה ארוכה ושמעתי מהילדים ׳אבא, שלא יקחו לנו אותך ואנחנו נתגעגע."
פרץ הפנה אצבע מאשימה לרביב דרוקר והגיב לקריאה של דרוקר לעשות עליו חרם: "הגדיל ועשה המגיש רביב דרוקר שמבין כל אלפי הקולות והתגובות שהיו, היה חשוב לו להתמקד דווקא בי וקרא לעשות עליי חרם (אולי כי אני פרץ). מאז השידור ענבל אשתי רק בוכה. כל הלילה אני מייסר את עצמי, מה הייתי צריך לכתוב ולמה לא שתקתי כמו אחרים וקיללתי את הפוסט טראומה שלי מהמקום ההוא, ושוב פחדים שלא תיפגע הפרנסה ולא יחשבו חס וחלילה שאני נגד מישהו ובטח בגלל פוליטיקה וסרטים שחורים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הררי, תברח מהר ממאורת ההסתה של השמאל הזו. (ל"ת)
    ברח דידי ברח 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור