תקשורת ומדיה

כתב 'הצינור' חוטף מבועז ביסמוט: "אתה עיתונאי או ליצן?"

חבר הכנסת בועז ביסמוט התפוצץ על כתב 'הצינור' ברשת 13, בר שם-אור: "אפשר לטפל באובססיה, מה אתה אמור להיות? עיתונאי או ליצן? אתה עיתונאי ואני עיתונאי, אני הייתי עיתונאי ב-1983, כיסיתי מלחמות, נכנסתי לכנסת, ניהלתי שגרירות, אתה כעיתונאי מטריד אנשים ועושה מזה אייטמים, כל אחד וההישגים שלו, איזה כיף שתרמתי לקריירה העיתונאית הדגולה שלך"
מערכת ice |  1
בועז ביסמוט (צילום פלאש90)
כאשר המצב במדינת ישראל מתוח מתמיד סביב החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט, כאשר רק השבוע נרשמו עימותים קשים בין המשטרה למפגינים בהפגנות בעקבות השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות, לצד דריסת מפגינים ליד כפר סבא, שבירת שמשת רכב של אם ושלושת ילדיה ע"י מפגינים וירי באוויר שביצע קב"ט קיבוץ חצרים ששלף את נשקו מול מפגיני ימין, נרשמו גם מספר תקיפות עיתונאים, כאשר בין היתר הותקפו גם כתב ערוץ 14 עתי שלו (יותר מפעם אחת), כתב חדשות 12 גלעד שלמור וכתבת חדשות 13 נגה ניר נאמן על ידי מפגינים, כאשר כעת מצטרף כתב נוסף שמותקף, כתב 'הצינור' ברשת 13 בר שם-אור, שהותקף על ידי חבר הכנסת בועז ביסמוט במילים קשות.
שם-אור פנה לביסמוט בכנסת ושאל אותו: "אתם מחרימים אותנו? אני מנסה להבין, אתה פנית אליי, מילה לא הספקתי להוציא", כאשר ביסמוט, שהיה במהלך שיחה, ענה בעצבים: "אתה מפריע לנו, 5 דקות בבקשה, אתה יודע אפשר לטפל באובססיה. מה אתה אמור להיות? עיתונאי או ליצן? עיתונאי, אז אתה מצלם אותי ואומר לי 'פנית אליי', זה הלוגיקה של איש חכם, אתה חכם לי מדי, קשה לי איתך. תראה בוא אני אסביר לך משהו, אתה עיתונאי ואני עיתונאי, אני הייתי עיתונאי ב-1983, כיסיתי מלחמות, נכנסתי לכנסת, ניהלתי שגרירות, אתה כעיתונאי מטריד אנשים ועושה מזה אייטמים, כל אחד וההישגים שלו, איזה כיף שתרמתי לקריירה העיתונאית הדגולה שלך".
 
במספר ציוצים בטוויטר, שם אור תקף: "אדוני, רק רציתי לשאול שאלה. אגב, כמובן שהאיש שטוען להיותו מוטרד עומד באיזור המיועד לעיתונאים ולכלי התקשורת. למי שלא מכיר זה בדיוק המקום היחיד שבו אשכרה מותר לצלם בכל הכנסת. היו שם ראיונות עם חמישה פוליטיקאים שונים ורק הוא יצא בטנטרום. האיש יכול להגיד מה שהוא רוצה. אף אחד לא ״הטריד״. ניגש עיתונאי לשאול שאלה באיזור המיועד לכלי התקשורת בכנסת. אדון ביסמוט יכול להסתובב בכל שאר המקומות שעיתונאים לא יכולים להסתובב בהם בכנסת עם מצלמה ולספר לעצמו איזה סיפורים שירצה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביסמוט שופר קטן
    גל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט מה בדיוק אתה מנסה להראות ? כמה מוצלח אתה וכול השאר לא .אתה פשוט מאוס . וגם מכוער נורא לעניות דעתי .
    סגור