תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 ייאלץ לשלם פיצויים באלפי שקלים?

על פי דיווח באתר 'העין השביעית', כתב ערוץ 14 ושליח הערוץ לאירופה, נתי לנגרמן, ייאלץ להתנצל ולשלם פיצויים ב-18 אלף שקל לאיש השב"כ לשעבר דוד ממם-מישר. לנגרמן החליט לתקוף בטוויטר את הדיווח
מערכת ice | 
נתי לנגרמן (צילום צילום מסך יוטיוב)
אתר 'העין השביעית' פרסם אמש (שבת) ידיעה ובה נטען כי כתב ערוץ עכשיו 14 ושליח הערוץ לאירופה, נתי לנגרמן, יתנצל וייאלץ לפצות את איש השב"כ לשעבר, דוד ממם-מישר, שתבע אותו, בסכום של כ-18 אלף שקל, זאת לאחר שלנגרמן תקף את ממם-מישר, שהפגין מחוץ לביתה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, על רקע מדיניות הקורונה של הממשלה.
באותו ציוץ מדובר לפני כשנה כתב לנגרמן כך על דוד ממם-מישר, ציוץ בעקבותיו הגיעה גם התביעה המדוברת נגד לנגרמן: "שב"כ: לא מכירים את מר מישר, לא עבד אצלנו. משטרה: מר מישר עוכב לאחר שהשתולל, קילל ואיים מחוץ לביתה של ד"ר אלרעי פרייס".

עם זאת, לנגרמן הכחיש פרטים נרחבים בדיווח וכתב בטוויטר כך ואף כינה את התחקיר כ-"שקרי" על אף שהוא לא התבסס על טענות: "שמח להצטרף באופן רשמי למשפחת העיתונות הישראלית עם פרסום האייטם השקרי הראשון אודותיי בבלוג ״העין השביעית״. בין היתר טען הכותב כי נכחתי בבית משפט השלום באשדוד, אבל הנה אני כאן - בפריז! כמקובל, איש מצוות האתר לא פנה אליי לקבל תגובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה