תקשורת ומדיה

אברי גלעד מתרגש עד דמעות: "אנשים מקסימים, התרגשתי"

המגיש סיפר בפייסבוק לצד התמונה עם אנשי עלי: "אחרי תכנית בוקר שבה שוב עלו כל הסדקים בחברה, באו אלה עם העוגות והבהירו, אם רק נרצה, אנחנו ביחד לנצח. מעט מהאור דוחה את כל החושך. שבת שלום"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
פיגוע דריסה מזעזע במיוחד התרחש בתל אביב ביום שלישי האחרון, כאשר בפיגוע דריסה משולב עם דקירות בשתי זירות באזור פנחס רוזן. מסתבר שזירת הפיגוע נמצאת ממש סמוך למקום מגוריו של אברי גלעד שהתרגש לראות מה קרה כמה מטרים מביתו עם מחווה של תושבי היישוב עלי.
גלעד שיתף בפייסבוק שלו את ההתרגשות, כשכתב: "יצאתי לקניות שישי, ליד ביתי, במקום של הפיגוע, דוכן של תושבי עלי שבאו לחלק עוגות לשבת ולהביע הזדהות. איזה אנשים מקסימים, התרגשתי לעומק".
עוד הוא הוסיף לצד התמונה עם אנשי עלי: "אחרי תכנית בוקר שבה שוב עלו כל הסדקים בחברה, באו אלה עם העוגות והבהירו, אם רק נרצה, אנחנו ביחד לנצח. מעט מהאור דוחה את כל החושך. שבת שלום".
בטורו בישראל היום ציין גלעד: "בכל יום אני יוצא ממכון הכושר בשעה 1, משתהה רגע על המדרכה בחזית ונכנס אל הפיצוחייה החדשה שפתחו שם, קונה איזה אגוז ובוטן, והולך הביתה. ביום שלישי השבוע לא הגעתי למכון. הייתי עסוק. אבל מי כן הגיע? אדון חלאילה, שבא במיוחד מחברון כדי לעשות פיגוע בחזית המכון שלי. פתאום הטלפון שלי בבית מתחיל לטנגטנג נמרצות, וכולם שואלים - אתה בסדר? היה פיגוע אצלכם, בשיכון דן. אצלנו? על המדרכה שלנו? הכחווארה היינו, לצומת תפוח דמינו? יצאתי חיש קל והלכתי את כל 56 המטרים מביתי לזירת הפיגוע".
ממשטרת ישראל נמסר רגע אחרי הפיגוע: "בהמשך לדיווח על רכב שפגע ברחוב פנחס רוזן עולה כי על פי החשד  פגע  חשוד שנהג ברכב שנסע מדרום לצפון בהולכי רגל שעמדו במרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן, יצא מהרכב ודקר  אחרים עם חפץ חד. המפגע נוטרל". 
בהמשך, בזק״א עדכנו כי מדובר למעשה על 10 נפגעים: "עדכון לאירוע פח״ע בתל אביב, מדובר בשתי זירות, דריסה משולב בירי, במקום מטופלים כ-10 נפגעים מתוכם מספר נפגעים במצב קשה".
הפיגוע הגיע בהמשך לפיגוע בבני ברק, במסגרתו נער בן 13, תושב העיר ג'נין, דקר צעיר בן 28 תושב בני ברק. המחבל פצע את האזרח באופן קל, צוות סיור של אופנועים ממרחב דן הגיע לזירה ולכד את המחבל במהירות. לאחר שנתפס, הנער סיפר שביצע את הפיגוע כנקמה על המבצע שפתח צה"ל בג'נין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה