תקשורת ומדיה

יהודה גליק מדהים את תומכיו: "נמאס לי להיות מזוכיסט"

חבר הכנסת לשעבר ופעיל הר הבית, יהודה גליק לא נשאר אדיש אל מול הקיטוב בעם והבריונות ברשת ומעדכן את עוקביו בהחלטה דרמטית שקיבל: "איני יכול יותר לסבול את השנאה הדוחה"
דוד זולדן | 
יהודה גליק (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
חבר הכנסת לשעבר ופעיל הבית יהודה גליק, הדהים את תומכיו כשהודיע כי הוא סוגר את החשבון שלו ברשת טוויטר בשל מה שהוא מכנה: "השנאה המופצת בפלטפורמה הוירטואלית". "לא עוד", כתב גליק בציוץ האחרון שלו בטוויטר.
"נפל והיה הדבר מבחינתי. גמלה בליבי ההחלטה. ביי ביי טוויטר". גליק נימק את ההחלטה: "נמאס לי להיות מזוכיסט. איני יכול יותר לסבול את השנאה הדוחה הממלאה את ציוצי הרשת הזאת ואת בזבוזי הזמן". גליק בחר בטיימינג סמלי: "יז' בתמוז זמן מצויין להיפרד. בקרוב החשבון הזה ייסגר. חלקכם נעמתם לי מאד ואני מודה לכם על כך".  
בתקופה שנשמעות תלונות על מספר נמוך של כתבי אישום שהוגשו נגד חוסמי הכבישים שמחו על הרפורמה המשפטית, הנה מתברר שמערכת אכיפת החוק דווקא אינה נמנעת מלהגיש כתבי אישום במקרים אחרים: ביום רביעי האחרון התייצב ח"כ לשעבר יהודה גליק לפתיחת משפט נוסף נגדו, שבו עמד לדין עקב הליכה איטית בהר הבית ובשאר סעיפים שככלל אפשר לתמצתם בכך שגליק לא הבין את מקומו בהר והתנהג בו כאזרח חופשי ולא כפקוד. המשטרה הבהירה בדיון הראשוני והטכני שבכוונתה לדרוש עונש מאסר בפועל לגליק, למען יראו וייראו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה