תקשורת ומדיה

אבל בעולם התקשורת: העיתונאי מוטי עדן הלך לעולמו

בשנת 2003 נבחר לנהל את הערוץ הראשון אחרי שבמשך שלוש שנים לא היה מנהל קבוע;  קודם לכן שימש כראש מערכת חיפה והצפון של הערוץ
מערכת ice | 
מוטי עדן (צילום ויקיפדיה)
העיתונאי מוטי עדן, ששימש ככתב צפון בערוץ הראשון ובהמשך נהיה מנהל הערוץ, הלך לעולמו היום (חמישי) עקב מחלה. 
עדן השתתף במלחמת לבנון הראשונה בתור כתב מטעם קול ישראל. בשנת 2003 נבחר לנהל את הערוץ הראשון אחרי שבמשך שלוש שנים לא היה מנהל קבוע (הוא נבחר ברוב של 6 מתוך 10). לפני מינויו למנהל הערוץ, שימש כראש מערכת חיפה והצפון של הערוץ. ב-2006, פרש מתפקידו כמנהל ועזב את רשות השידור. הוא התגורר בכפר יונה והיה נשוי לתמר ואב לשניים.
מתאגיד השידור נמסר: "תאגיד השידור הציבורי אבל על מותו של מוטי עדן, לשעבר מנהל הערוץ הראשון, וראש מערכת חיפה והצפון לשעבר ברשות השידור. מוטי, שסיקר בראשית דרכו העיתונאית את מלחמת לבנון הראשונה, שימש במשך שנים ככתב הצפון של רשות השידור והפך לאחד הקולות המזוהים ביותר עם סיקור ההתרחשויות בצפון בתחומים הביטחוניים, החברתיים והכלכליים.כאן, תאגיד השידור הישראלי מוקיר את עשייתו ותרומתו של מוטי עדן לשידור הציבורי בישראל במשך עשרות שנים, ומשתתף באבלה של המשפחה".
עיתונאי הארץ יוסי מלמן כתב בטוויטר: "חברנו למחזור מאי 69 בשקד מוטי עדן (אוסטרייכר) נפטר הלילה באיכילוב. היה מונשם ומורדם. פעם אחת כשהתעורר בקש ושלחתי לו חולצה של סיירת שקד אחים לנשק. מוטי היה כתב קול ישראל ואח"כ ערוץ 1 בטלביזיה. בהמשך מונה למנהל הערוץ. חייכן חביב ומוכן תמיד לעזור. אבידה קשה טרם נקבע מועד ההלוויה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה